Wednesday, February 4, 2015

Studentie Studentie First year, winter term

Andrei
Midterm exams
So m-am oprit aseara la Costco. 
Mi-am luat lamai (how appropriate eh?), sosete de sport (nu mai aveam curate), aveeno moisturizer si am platit abonamentul pe anul asta. Nu mi-am luat poseta, mi s-a parut prea mare, si prea scumpa.
Apoi la locu cu posete. Ii dau tarcoale de mult insa nu aveau nimic sa imi placa. Cand am descoperit o mica taietura in poseta actuala, am decis ca e cazul sa ne separam drumurile. Cea noua nu e ceea ce visam/vroiam.  E neagra ca noaptea, insa are o groaza de fermoare/compartimente. Asta e, it will do for now. (si zice tanti vanzatoarea: oh, sa reveniti saptamana viitoare, ca aducem multe, si colorate, si toate marimile si modelele!!! sa nu o pupi in frunte de fata desteapta ce e ea?)
Ajung acasa, finally apa calda, fac un dus fierbinte rau de tot. 

Caut un pahar de vin, gasesc paharul, nu gasesc vinul, asa ca imi tai o ceapa (am de alea mari, de apa, super dulci) si o bucata de pastrama, ceva cascaval, si ma duc in basement. Ma uit la masterchef Canada, poate mai prind vreo idee de ce sa mai gatesc. Apoi incepe Agent Carter. 
Viata e cool, imi savurez ceapa cu branza, visez la heringul sarat din frigider, de care nu ma pot atinge pana vinery seara, pentru ca m-as umfla de la sare ca altceva, si mi-am propus niste tinute mai fixe pe mine zilele astea. Realizez ca ziua a trecut cu 2 banane si mult ceai, oh si o miso soup
Aud pasi furios pe scara: ce faci? Andrei tuna de sus
Ma uit la televizor –eu timid
La ce te uiti?
La Agent Carter
Fara mine????
Inghit in sec, nu scot un sunet
Credeam ca ma iubesti
Andrei, te iubesc , credeam ca urmaresti sus
Invat! Asta fac studentii cand au midterm exams! Invat, invat invat!
Inghit iar in sec, tac chitic.
Nu ma mai iubesti de loc, credeam ca stii ca asta e our thing…
Dupa ce furtuna a plecat la invatat, am inchis tv in tacere, si am disparut la mine in camera. Dormeam bustean la 9:30

No comments:

Post a Comment