Friday, February 6, 2015

Navetist 2

ok, deci stinky guy

s-a infiltrat in grupul amaratilor calatori regulati (in toate sensurilor) pe nesimtite... nu l-am observat decat atunci cand a fost prea tarziu...

l-a inceput l-am vazut revarsandu-se din scaun. E inalt, alb, probabil sarit de 40 de ani, bine facut, borderline obez. L-a inceput asta m-a atras atentia, ca e mare, si mult, si inalt.

Apoi am observat ca tot mai des se opreste si isi cauta scaun prin apropiere... de obicei ma duc in spatele busului, dar mi-am schimbat rutina de cateva ori, derutand pe toata lumea, sa vad daca nu cumva ma cred buricul pamantului, insa nenea tot prin zona s-a oprit... hm Si chiar la un moment dat, cand busul era superaglomerat a venit pe aceeasi bancheta unde imi odihneam eu oasele... norocul meu ca mai era cineva intre noi (era bancheta ultima, cu 3 locuri), insa am observat ca tipul care era intre noi s-a facut alb, a inceput sa transpire, sa aiba a hard time cum se zice pe aici, pe la tara. Mi-a spus dupa aia ca stinky (care atunci era poreclit big dude) mirosea intr-un fel de il facea sa vomite. (sincer, n-am prea crezut)

  La un moment dat, insa, a inceput sa miroasa... atat de tare. Am zis ca e weed, am inceput sa discutam intre noi, cei ce ne stim, si concluzia a venit f repede ca el e sursa de miros. Aveam deja un stinky la bus, ala mirosea predominant a sudoare, insa asta miroasea ca un homeless stat in aer liber 3 veri consecutive fara dus, apa, sapun, haine curate...
Discutam cu ceilalti ca noi il suportam cateva ore cumulat dus si intors (daca avem noroc, la intors ia alt bus), insa cei cu care lucreaza (se pare ca e it-st), si il suporta pentru 7-8 ore, aia sunt doomded! Cum naiba il indura? geamuri deschise in miezul iernii?

Eram decisa sa trimit un email al Directorul de Pasageri al greyhound, (am tot amanat gandindu-ma ca poate omul e bolnav, si miroase asa de la boala) insa in January am constatat ca nu mai miroase infiorator, ca aerul in bus e iar respirabil.
pana saptamana trecuta, cand a stat pe randul paralel, si aroma patrunzatoare a revenit sa imi gadile sinusurile.

acu vreau nu vreau, trebuie sa trimit emailul...

No comments:

Post a Comment