Thursday, February 5, 2015

Navetist de Toronto

Da, uhm, tot fac naveta la Toronto.

cam aceleasi personaje de atatia ani

de o bucata de timp au rasarit la bus ceva personaje interesante

azi vorbim de un segment demografic specific: brown people

primul nene, slab, inalt, tinerel, conduce un SUV mare cat un tanc care il baga in sperieti, abia il poate parca, se da jos de la volan de parca e bucuros ca a scapat din ghearele masinii. Cand parcheaza langa masina mea ma apuca transpiratiile... navetist vechi, insa nici o imbunatatire la cum parcheaza frate, de atatia ani

alt nene, ia busul de la terminal, curat, aranjat, insa nu va lasati inselati de aspect, trage niste vanturi mai mari decat el (ce-i drept, ca e cam scund)... te anesteziaza scurt!

eh, si ultima achizitie bruna in melanjul navetist e o tanti, madam, care vine dimineata la bus cu fiul. Care fiu ia Go bus, iar maman vine la greyhound bus. Fiul ii e permis sa plece la bus dupa ce i se reaminteste probabil si laptele supt de la maman acu 30 de ani, si ce datorii are vizavi de maman cand va implini aceasta 100 de ani. Maman ii aranjeaza haina, ii mai zice una alta, si apoi ii da permisiunea sa se duca la bus (care pleaca cu 5 min mai devreme). Apoi maman vine la rand, si ... dragonul rasere cand se urca in bus. Pune ochii pe vreo victima inocenta, se aseaza langa ea, si nu se lasa pana cand victima nu isi ia bagajul si pleaca in viteza sa isi caute un alt loc!
 A incercat maman si cu mine, de cateva ori. Prima data a venit langa mine si a cerut sa stea langa mine, dar nu pe locul liber, ci pe locul unde stateam eu. Am refuzat categoric, a incercat sa zica ceva, m-am ridicat in picioare, ghinionul ei e ca tare scunda, m-am aplecat spre ea si i-am zis clar ca ori se aseaza ori isi cauta alt loc. A plecat bombanind total... Cateva zile mai tarziu, se aseaza in spatele meu. Cand mi-am reclined scaunul, a inceput sa protesteze, ca nu are loc. I-am zis scurt: not my problem. I incercat sa dea cu picioarele in scaun, i-am zis ca e borderline assault, si ca daca nu se potoleste sun la 911 si adio drum la Toronto.
Am zis ca a inteles ca nu am profil de victima, insa tot a mai incercat de cateva ori.
In dimineata asta, victima i-a cazut o studenta. Care dupa vreo 2 min decand maman s-a asezat langa ea, si-a luat bagajele plangand (era la geam fatuca), si a plecat in spatele bus-ului. Victorioasa maman, a acaparat ambele scaune...

maine despre stinky huge dude...

No comments:

Post a Comment