Tuesday, March 1, 2016

de Martisor

Initial s-a anuntat furtuna de zapada pentru luni seara. Zic: sa nu treaca Feb 29 fara sa fie memorabil...
Dimineata m-am trezit plina de speranta, sa vezi cum lucrez eu azi de acasa. Da de unde, nici un pic de zapada! Nimic. Nici ploaie. Nici macar geamuri inghetate! Nimic, da nimic!
Nenea vreme de la radio o da cotita, ca stai sa vezi, ca vine diseara. Ca daca va vine sa plecati pe undeva, mai bine uitati. No travel pe dupa amiaza e recomandat.

Ajung la servici f devreme, si deja stiu ca toata lumea o sa vina tarziu, e pana de curent la tramvaie, si cumva si metroul e afectat. Au pus autobuze, 100, sa miste lumea la deal si la vale, insa buluceala se creeaza, ca unora le place sa stea sa se uite, sa barfeasca, sa creeze un grup de dat cu parerea...

Pe la 10 arunc un ochi de geam si mi se face rau. Ninge! Stai mai nene, pai nu era vorba ca diseara? Eu inteleg ca ai gresit-o ieri, dar nu o gresesti frumos azi, da? Ia-ti zapada inapoi!
Sa vedem cum sa fie diseara...

deci azi e Martisor. Nu pun poza cu martisoare, pentru ca nu am. (insa mi-am cumparat pentru Paste un ou de lemn, hihihihi)
e si ziua tatalui meu, l-am sunat sa ii zic la multi ani. 17 grade cu plus. Mama muta flori in gradina.
e ziua SickKids (141 ani)
e ziua lui Bieber
e ziua lui Chopin...

No comments:

Post a Comment