Wednesday, March 9, 2016

O zi linistita la birou



E pustiu in zona. 
Nici una la munca. 
Friendly Snake e pe la vreun curs. 
Telma s-a suparat ieri, habar n-am de la ce, si a plecat repede acasa. Azi nu a venit. 
Dulap e in concediu. Stapana pe mosie e Marlin Monroe, care danseaza tontoroiul pe creierii mei.

Parca mi-I foame, si nu stiu ce sa mananc. 
Ma dau bolnava maine, tre sa ma duc sa castrez matza, si nu pot sa scriu un email sa le cer voie o zi de concediu ca eu castrez matza. Asa ca maine sunt bolnava. Nu subit, ci incep de acum sa ma vait de dureri existentiale. Din pacate nu am la cine, ca Sandal e in sedinta. Pentru care sedinta am lucrat ca roaba Isaura 3 zile. Cat de imprastiata poate sa fie, ma scoate din minti cateodata.

liniste totala... scary

No comments:

Post a Comment