Friday, June 3, 2016

Happy Friday!

neata
cum e viata asta...
happy Friday!
deci appul de vreme zicea ca e rece, deci am nevoie de dresuri. Asa ca mi-a luat mai mult ca de obicei ca sa ma imbrac in dimineata asta, e o intreaga filozofie, incep cu dresurile, apoi ochesc o fusta, nu merge din prima, ma simt carnat umplut, iau alta care cred eu ca imi vine decent. Apoi bluza. Nu, nu aia, ca aia am avut-o saptamana trecuta (stiu, ca e pe umeras in stanga dulapului), o iau pe asta, insa imi trebuie alt sutien, nu merge ala negru, bluza e alba...
Merlin incepe sa isi piarda rabdarea. Si incepe sa ma admonesteze asa, scurt, cu cate un miau. Ma grabesc, reusesc sa ma si pieptan, ce rimel? saptamana asta nici nu am mai reusit! O iau la vale pe scari in timp ce o bomban pe Merlin, sper ca stii ce vrei, treats ori mancare. Stie, e catarata pe copacul ei, ii pun treats si ma reped la frigider, ca sa imi iau omleta pe care Andrei a promis ca mi-o face, cu multa branza. Nu e. Omleta nu e. Oua sunt, branza e, omleta nu e.
Ajung in sfarsit in masina, realizez ca afara chiar e cald, nu aveam nevoie de dresuri, draci, altfel se simt 12 grade in iunie fata de martie. Sofez cam cu disperare, nu prea am sanse sa prind busul, trec pe langa Canadian tire si vad ca pretul la benzina e cel mai mic de saptamana asta. Darn it. Sa vezi cu cat am sa pun benzina diseara, musai, deja becul ala galben bolnav e aprins.
Si lumea mi se naruieste. Iesirea mea pe 7E e inchisa. Constructii. Injur cat pot de mult si de tare si de energic.
Fac un u-turn, si cealalta iesire e inchisa.
Ma resemnez, ma intorc la benzinarie, imi pun benzina, si ma indrept catinel spre urmatoarea iesire pe 7E si catre statia de autobuz, inainte, ostenii mei, dar asa, mai catinel.
Imi resetez biletul pentru busul de 6.05. Mai dau sa joc un level pe candy crush. Imi aduc aminte ca am de asteptat 3 zile. Am trecut printr-o serie in 3 zile, Grrr
Sunt in birou, cafeaua aburinda in fata (am pus de cafea si i-am trimis mesaj lui Andrei. Nu sarcastic: buna omleta mi-ai facut. Nu furios: bine mai galigan, nici atata lucru nu am baza in tine? Nu, un mesaj calm: nu am gasit omleta, sorry. Mi-a trimis inapoi 20 de mesaje de Im so sorry, I am coming to Toronto now. Facetime galiganu, era cu lacrimi in ochi. L-am calmat, insa clar pot cere orice de la el weekendul asta, muahahaha)
si e o zi asa de frumoasa azi, am spus asta? e vineri, e soare, cbc2 in urechi, cafea buna in fata, o tona de munca de rezolvat pana la 3:30...
voi?

No comments:

Post a Comment