Friday, February 6, 2015

Studentie studentie y1, winter term (nota mica)

ajung acasa si jale mare
stiam eu ca ceva s-a intamplat. Nu m-a sunat toata ziua, nu mi-a trimis nici un mesaj, nimic.Am crezut ca examul de azi a mers naspa, intotdeauna in ziua examenului e doliu...

Andrei coboara sa ma intampine, si ii tremura barbia...
Copile, cat de rau e?
Rau, mom, sunt lazy and stupid (lenes si prost).
L-am luat in brate, l-am tras de urechi, si i-am zis ca nimeni nu vorbeste asa de copilul meu

A luat nota mica la examul de marti. Nu e foarte mica nota, e totusi de trecere, dar e mica.

Am discutat in primul rand de ce invata, de competente, si de rostul examenelor (evaluarea e o sursa de feedback, ceea ce stim, ce nu stim, ce trebuie sa reinvatam, scopul nu e doar de recall).
Apoi am facut plan de actiune. In primul rand incepem cu o seara de uitat la serialele care le-am pierdut saptamana asta. Si nu discutam de note, de exam, de nimic. In al doilea rand, maine va trebuie sa curete baia. Mandatory cand ia nota mica (baia e curata, dar las ca nu strica). Tot maine mergem la cumparaturi de haine. Si va merge si la inot.
De duminica se apuca de invatat pentru examul de vinerea viitoare. Si face demersuri sa indrepte nota. Si vorbeste cu profesorul sa ii dea sansa remadierii.
Daca insa pana duminica boceste din nou si sta botos, sun toti bunicii, pe toata lumea si spun la toti ce nota mica a luat.



eu tin minte niste batai crunte, o frica teribila, paralizanta, zile nemancate, fara somn
Toate astea ma paralizau si nu puteam aduna sa invat, si urmau mai multe note mici, si mai multe batai, frici, nopti albe...

No comments:

Post a Comment