Saturday, December 27, 2014

Resolution

Am incetat sa ma plang insa nu fac decat sa insir si sa repet ce mi se intampla peste zi, peste saptamana.
Nu asta era intentia cand am inceput sa scriu aici.

Asa ca resolutia mea pentru 2015 e sa revitalizez blogul cu povesti.

am fost la bowling acum o saptamana. A fost super. Am fost cu David et co, si a fost super!
Am jucat pentru prima data bowling si a fost super! Culmea ca cel mai mare punctaj l-a avut Victor.
Asa ca am facut planuri sa mai mergem saptamana viitoare.

stiti povestile cu pantofii de bowling? am luptat cu fata de la counter sa ma lase cu cizmele mele, insa a trebuit sa cedez si sa ma incalt cu pantofii lor... care imi erau mari si sunt explicatia de ce nu am castigat :)

musai sa mentionez si mingile de bowling: diferite greutati, diferite culori. Am incercat si pe cele de copii, si pe cele grele. Am incercat sa arunc mingea cum scrie la carte, am incercat si in my way, chiar si cu spatele, spre deliciul si rasul in hohote a lui David.

muzica insa pentru copii, pentru ca gazduiau o petrecere pentru copii...

concluzia? mai mergem
musai

No comments:

Post a Comment