Thursday, December 18, 2014

Revelatie

Am revenit.
habar n-am de ce am facut pauza atata timp...
dar acum am revenit

am avut o revelatie, de fapt mai multe, dar ultima a fost cea care a facut click-ul important inlauntrul meu: ascultam radio intr-o seara tarziu in bus spre casa. Eram dupa o zi lunga, prea obosita sa lucrez, asa ca mi-am pus radio app on si castile in urechi si priveam pe geam cat de frumos e Toronto noaptea... Cantecul din urechi repeta continuu ceva de genul: fiecare zi pe pamant e o zi frumoasa (recunosc ca in engleza suna mai bine: Everyday above ground is a great day)

apoi mi-am adus aminte de 2 oameni pe care i-am cunoscut aici si care acum nu mai sunt, s-au dus, sub pamant, si care probabil ar fi dat orice sa mai aibe o zi pe pamant...

Deci asta e revelatia mea: e imposibil sa nu gasesti ceva frumos in viata asta, e imposibil sa nu fie ceva care sa te faca sa zambesti... sa iti faca placere. Si atunci de ce sa irosesc timpul plangand si visind la cai verzi pe pereti?

Sa vedem: Andrei a terminat examenele, a terminat primul semestru la facultate. Notele sunt in general mari, suprinzator de mari pentru anul 1, primul semestrul, cu un singur curs unde se situeaza cam pe la 70%. Nu avem rezultatele la examene inca, dar nu mai conteaza. Plus ca si-a luat deja cartile pentru al doilea semestru, e super incantat, face un curs de engleza despre super eroi din filme, are de citit o multime de carti si comic books despre superman, batman and the whole gang...
Mor de dragul lui.
I-am luat cadoul de Craciun ieri si l-am pus sub brad aseara. Nu a vrut sa il deschida, a zis ca asteapta pana la Craciun... mama ce dezamagita am fost, imi venea sa il deschid eu. Cand mi-a vazut reactia, a deschis cadoul. Sincer, as fi vrut sa inceapa sa il foloseasca (Samsung gear fit, care se conecteaza cu celularul lui, tot samsung)

inca 2 zile de munca si apoi vacanta. Tot mai am de lucrat de acasa, dar macar nu ma trezesc la 5am. Si abia astept sa ma duc la gym cat pot de mult...Imi place cand sunt in forma, ma simt bine, ma simt in stare sa fac orice...

Am inceput ultima etapa catre new me. E un lung proces, o sa dureze peste un an, dar sunt multumita de mine ca am inceput, ca am facut primii pasi!

Gata, plec la munca, am o zi plina de sedinte...
Bucurati-va de fiecare zi, de fiecare moment, cel mai important lucru: suntem in viata (above the ground)

No comments:

Post a Comment