Friday, October 17, 2014

Mom, it's hard

Mom, mi-i frica ca nu o sa ma mai iubesti?
cum asa? cine e puiul meu mic si drag?
Mom, numai mic nu mai sunt... chiar ti-s drag?
Nu iti spun suficient cat de drag imi esti?
Da, da, dar mereu ma ia prin surprindere...
Care-i baiul?
E greu la facultate, mult de invatat, mi-i ca am sa te dezamagesc cu notele mele, si nu o sa ma mai iubesti...
Mai, te-am iubit si cand erai un pisic mic pisarcos, si umpleai pantalonii de "ciocolata" si te curatam la fund cu masca de gaze pe fata....
Mom, I'm serious! it's so hard! M-am hotarat sa ma pedepsesc singur: fara tv, fara spalat, fara gatit, am sa folosesc tot timpul sa invat...
Well, eu oricum nu te pedepseam, dar sunt de acord cu fara tv, si fara gatit, insa fa bine si nu renunta la dus si la mancat...
Oh mom...

Mom, am uitat ceva in seara asta...
?
Mom, be serious
De ce?
Ca sa te pot ciupi, gadila si lua in brate!
.
.
.
.
.
.

I like spending time with you, looking at you, seeing you smile...
Really? I'm not sure sometimes...
Yes...
But I want all of you...it's all or nothing...

No comments:

Post a Comment