Tuesday, October 7, 2014

prank

vine valvartej la mine in birou. E trecut de ora 10.
hai la cafea...
mi-am luat deja ceaiul dimineata... si am treaba multa.
nu, hai cu mine, trebuie sa iti spun ceva...

nu are nimic sa imi spuna, asa ca, fara sa vreau, ii spun ca ma duc in seara aia sa ma vopsesc, tund etc. Panicheaza, crede ca am de gand sa ma tund scurt. Si incepe sa insiste ca nu cumva sa o fac. Eu ma uit surprinsa, ea continua sa pledeze contra tunsului scurt, ca nu o sa imi stea bine, ca ma imbatraneste... Zambesc si nu zic nimic

a 3-a din grup vine in dimineata asta sa ma ia la o cafea (de ce nu isi pot bea astea cafelele fara mine, beats me). Ii propun un prank. Se prinde in hora imediat.
trimite un mesaj in care spune (barfa) cum ca parul meu arata cumplit, ca si tunsoarea, si culoarea sunt nepotrivite, si ca nu stie cum sa imi zica...

suna telefonul
how are you
fine, busy. how are you, no eating, no coffee this morning?
oh, i have so many meetings (stiam asta) and exams (stiam si asta). how is your hair?
(ma abtin sa nu rad) si raspund inocent: oh, you have to see it! it;s so different, I am worried that my boss will not recognize me...

acum astept sa vina, dupa lunch, sa citeasca un memo si sa isi dea cu parerea...

va continua

No comments:

Post a Comment