Friday, December 19, 2014

Frig, tare frig

da, stiu, o sa spuneti ca asta e Canada
dar mie mi-i frig si nu am chef sa stau sa indur...

e ultima zi inainte de vacanta... doua saptamani de dormit dupa pofta inimii, de curatat casa, de mers la gym, de facut cozonaci, sarmale, salata de beouf, gogosi... si multe alte bunatati, fie ca planuite, fie ca nu

o sa avem un musafir mititel (well, nu f mic, dar comparat cu noi e mic), David o sa petreaca macar o zi cu noi

Andrei e fericit ca a luat vacanta, ca face ce vrea, ca se plictiseste pana nu mai poate, ca va merge la filme si tot asa...

eu?
astept vesti de la o prietena care a plecat in Ro, sper sa ajunga cu bine
vreau sa merg la gym
vreau sa rezolv niste probleme minore
mai o vizita la doctor

2015
vino si arata-mi ce poti!
eu, ca sa fiu sigura ca nu voi fi dezamagita, am asteptari f joase, f joase, atat de joase si minuscule ca sunt zero
asa ca nimic nu o sa ma surprinda!
da sa stii ca eu am planuri mari pentru tiine 2015

ce legatura are tot de mai sus cu titlul?
nici una, pur si simplu asa mi-a venit

ah, ati citit ceva scris de Fannie Flagg?
daca nu, va recomand: o sa va treziti cu niste zambete neasteptate rasarind pe fatza!

No comments:

Post a Comment