Friday, December 26, 2014

Si a trecut si Craciunul 2014

2 zile le-am petrecut cu David
am fost si la film, am facut Night at the museum 3
am facut cozonaci, gogosi si nu am facut sarmale, ca am primit cadou
am fost la gym zilnic
am avut musafiri de Craciun, si a fost tare bine

Andrei si-a primit cadoul de Craciun mai devreme, si e f incantat, Samsung gear fit se sync cu Samsung S4 si zau ca e super cool.
Notele s-au afisat, a trecut cu note mari la toate materiile, si cu o nota nu f mare la una din materii, dar a trecut

si s-a plictisit f repede de vacanta...
si-a cumparat cartile pentru semestrul al doilea...

Eu mi-am facut vizita de 26 Dec la Nike si mi-am intors cu o pereche de running shoes, pink of course, si cu o pereche de pantaloni de alergat. Me f happy.
Am primit cadoua si ceva similar cu gear fit-ul lui andrei, insa nu la fel de destept...

Mai am/avem o saptamana de vacanta...
gym, cooking, baking, movies...somn,....

Sper ca ati avut un Craciun de poveste...

No comments:

Post a Comment