Thursday, December 20, 2007

sarbatori

Sarbatorile de iarna:
cumparaturi
cozi
locuri de parcare nu
stres
oare ce sa iau?
cald in mall, oare de ce m-am imbracat asa (a, da, e furtuna de zapada afara)
aglomerat, oare ce populatie are orasul asta? toti au ales mallul asta?

mancare,
gatit
spalat vase ( las ca ma mut la casa mea si imi iau masina de spalat, ca masina mea actuala, V, mai da rateuri)
decorat casa
spalat fiecare coltisor
urlat la familion sa nu stea in calea mea
urlat la familion unde au disparut si de ce nu se agata nimic de mainile lor
iar mancare
iar gatit
mama, cum am uitat sa iau tocmai asta,
implorat sot sa infrunte mallul pentru un anumit, unul singur, produs

venit musafiri
zambit frumos
pus masa
mancare, mancat, umplut bardihanul, mama ce dieta ma paste
strans masa
desfacut cadouri
placut (sau prefacut ca placut) ca vorba aia, s-au straduit
dat cadouri, sper sa le placa, ca de nu la anu ii tai de pe lista
urlat la copil sa behave
uitat amenintator la sot, pune vin in pahare
discutii
dor de acasa
lacrima in coltul ochiului

plecat musafiri
reparat dezastre in apartament
jurat ca nu mai sunt gazda in viata mea
da n-a fost atat de rau,
ei poate ne vedem peste cateva saptamani din nou
V spala vase
copilul tusti la computer
strans ce e de aiurea

culcat plod
impachetat cadouri
pus sub brad
strans panglici, foarfeci, resturi de hartie, scotch
plecat la somn

urlete
fugit in living
plod in extaz
sot fumegand
ciocolata calda sa calmam nervii
amenintat plod cu arest daca nu strange dezastrul
mancare
vin alti musafiri
yupii, sunt aici
barfa (hei, discutii la masa)
mancare, mancare, bautura, mama ei de dieta, dupa anul nou
cadouri, desfacut cadouri
fete fericite
priviri ucigase, iar ai cheltuit o multime, atat de la gazda cat si de la musafii, reciproc
mi-l rasfeti
si tu la fel, tu vorbesti?
viitorul? cum arata?
hai inca un pahar
plecat musafiri
strans casa
stiti rutina........

boxing day....
habar n-am, anu trecut n-am practicat sportul asta
asa ca nu dezvolt subiectul inca
poate dupa, daca mai am energie

No comments:

Post a Comment