Tuesday, December 18, 2007

de-ale emigrarii, episodul 1

hi
va trimitem vesti despre noi. Am ajuns cu bine, ne/am obisnuit cu fusul orar, ce e drept ne mai prinde somnul pe seara, dar luptam cu stoicism!
Ne/am facut primele acte, am fost la primele cumparaturi, ba chiar am fost si la biblioteca si ne/am facut card. Avem si card bancar, asta ca idee ca astia elibereaza imediat cardul bancar, ba mai mult, iti alegi singur pinul!
Orasul e asemanator cu Sinaia, case f frumoase, padure peste tot, dealuri cu partii artificiale, primaria are in fata vara fantani arteziene, iar iarna se transforma in patinoar!
Prima poza, suntem in fata casei lui Iulian, e o casa draguta, townhouse, adica case lipite una de alta, pe mai multe nivele, f frumos structurata, dar are pacatul bucatariei deschise, si toata casa miroase a mancare, chiar daca ne luam toate masurile de siguranta, geamuri, si alte gageturi , care sunt o alta poveste, sunt naucitoare pt noi!
Aici vremea e super, cel mai frig a fost la minus 5 grade, dar astia , inclusive gazdele noastre stau in maneca scurta, pun haina pe deasupra, iar in magazine te zapacesti, ca nu stii ce sezon este, astia umbla tare aiurea. Se intampla sa coboare din masina in parcarea mall/ului in maneca scurta, isi ia din portbagaj haina si pleca in mall. iar eu sunt infofolita pana peste urechi!
Cea de a doua poza, suntem la TOYS'R US, un metro cu jucarii, iar Andrei, ca si noi e naucit de multimea de jucarii. G negociaza cu el o scadere a pretentiilor si implicit a pretului. A reusit, dar tot am lasat bani pe acolo.
Ideea e ca aici sunt oferte continuu, am luat tricouri de bumbac, de firma cu 3 dolari, simple, apoi bluze de dama cum se poarta acum in Ro, cu dungi, cu 9, 99 stiti voi preturile cu 99 in coada.
Peste tot te imbie sa cumperi, nu va povestesc cum e cu vafele sau clatitele congelate, puse la toaster si apoi inecate in sirop de artar....mama, mama! sau inghetata Mars, e o nebunie, astia aici mananca inghetata iarna, nu vara, cica vara sunt alte bunatati, deocamdata ii cred pe cuvant, am mancat somon, culmea ironiei, si aici e scump, e 1,99 suta de grame plus taxe, haha, dar asta e!
Mai multe despre noi va vom povesti, sper sa va puneti net acasa. Noi stam la I pana miercuri, deja sambata de mutam lucrurile, deci de la 1 februarie ne intarca, ne da drumul din cuib! blocul in care ne mutam e aproape de casa lui , dar de asemenea este intre 2 hipermarketuri, aproape este si biblioteca dar si bazinul de inot!
Vineri dam testul scris la sofat, apoi saptamana viitoare testul practic, dar vom putea sofa de abia cand rezolvam cu actele masinii!
Sunt multe chestii nostime care ni s/au intamplat, de ex Victor a coborat din autobuz in timp ce eu intrebam soferul daca e statia unde trebuie sa coboram, soferul a zis nu si a inchis usile, cu Victor coborat, i/am spus just a minute, si am inceput sa explic, dar instantaneu soferul s/a intors spre mine si a spus, Ya, e un fel de Yes, deci Ya, I know!, si a deschis usile, trebuia sa vedeti scena, tonul tipului a fost fantastic, m/a bufnit rasul!
Va mai povestim,
Speram ca sunteti bine si asteptam stiri de la voi!

No comments:

Post a Comment