Wednesday, November 18, 2009

Mamaliga - polenta

Deci e vineri, dimineata a inceput f bine, dupa ce am pierdut primul autobuz, cel de al doilea a ajuns f devreme, asa ca am ajuns la Marriot la timp pentru pregatirea zilei nr 2!
Ok, ma pun astea 2 sa fiu politist si sa tin ochii deschisi dupa rusii care nu au platit pentru ziua respetiva, si care sigur or sa apara. Nu au aparut, asa ca mic dejun la Marriot: nu-i asa ca viata e frumoasa cand iti mesteci cafeaua cu lingurita de argint, cand mananci patiserie facuta de un chief priceput...
Apoi incepi sa vezi intestinele unui hotel atat de mare: hm, nu e cum te astepti! odata bookuita o afacere nu prea dau doi bani si trec la urmatoarea afacere... si asa ne-am trezit cu o gasca care ne facea poze, facea masuraturi, isi baga nasul sa vada sala, pana cand Miriam a explodat! A fost ugly!!!
Dar vine pranzul: divine...e tot ce pot sa spun: polenta cu parmesan, pui tavalit in ierburi cu masline, paste, rapini cu usturoi, salate ca in vis, prajituri atat de bune ca imi parea rau ca nu am 4 stomacuri ca bovinele...nu ca nu mancasem ca una...

ei, si apare dr D, care a decis sa dea un recital de pian in seara de gala...mai, cand are timp sa fie si un pianist talentat si un chirurg de renume international

revin cu detalii soon

No comments:

Post a Comment