Friday, November 6, 2009

continuarea

De ce?
Pentru ca am primit un feedback amestecat...
trebuia ca titlul sa fie: Motiv de divort? cu semnul intrebarii bolduit, asa , ca sa nu mai existe dubii
Victor s-a suparat pe mine.... cica nu e intr-o lumina tocmai favorabila
Andrei s-a trezit sa vrea dovezi, cum ca am torturat si ucis bestia...l-am trimis unde il trimisesem si pe tatsu catvea ore inainte, adica in padurice sa ii faca autopsia...
partea buna e ca basementul e curat, sclipitor, iar ceilalti ocupanti ai casei se feresc sa il inhabiteze senin
normal ca am avut cosmaruri azi noapte:
se facea ca eram in al doilea razboi mondial, o scena din Sven Hassel, Victor in uniforma jerpelita, murdar, stand pe o mina, restul grupei incercand sa il salveze, eu tipand de frica, sa aiba grija, sa nu isi piarda bunatate de picioare, cand unul din grupa, cred ca Micutul, tipa, la o parte, dati-va la o parte, adapostiti-va, daca tineti la viata, e un SOARECE!
sunt buna de amenda din partea vreunei asociatii de protectie a soarecilor nepoftiti in casa? ma pandeste vreun ban? vreo excludere pe viata din vreun privilegiu necerut?

si totul din cauza unui soarece!

No comments:

Post a Comment