Sunday, November 15, 2009

inevitabile peripetii

saptamana a trecut ca un vartej, plin de peripetii...

Azi sunt acasa, sick day, sa invat pentru examul de cetatenie, care e maine! Da stiu, in total spirit romanesc al ingrasatului de porc in Ajun! Dar nu se lipeste si gata...
Fac orice:curatenie, citesc, spal vase, scriu in blog, numai sa nu invat! Acu na, mi-i si foame, in top la toate!

Miercurea trecuta nu am dormit acasa. Nu, nu divortez, si nici amant nu mi-am tras! Acu nu cred ca as avea eu sanse la amant care sa isi permita o noapte sau mai multe la Marriot! Da, noapte la Marriot... Miriam a avut, finally conferinta internationala de 4 zile pe urologie pediatrica. Cum joi dimineata trebuia sa facem registration la 7 dimineata, deci trebuia sa fim in spital la 6 si jumate cel tarziu, no way sa ajung de la Kitchener cu bus-ul dimineata la timp. Asa ca am dormit cu fetele la Marriot.
Ca toanta m-am dus miercuri de la 8 la servici. Toanta cu certificat pentru ca ziua s-a termintat dupa 9. Pana am facut toate pregatirile necesare pentru a doua zi, pungi, signs si toate alea, duse in spital, se facuse 9. Hotelul e la 5 minute de spital, dar pentru ca aveam geamantane si alte alea, am facut cele 5 min cu masina..

Ziua nu a fost fara peripetii. Dimineata Miriam era innebunita, trebuia sa dea de una din asistentele dr Pipi Salle, sa ia nr de telefon al soferului lui, sa il anunte sa se duca la aeroport sa il ia pe keynote speaker, o celebritate in domeniu care venea din Anglia. Omu nu stia ca va fi asteptat cu limo, deja pe avion, ce sa faci? Asistenta in sick day, doctorul in surgery, Miriam in shock!
Pana la urma Ralph a fost anuntat, a ajuns la aeroport in timp, avionul ajunsese cu mai bine de o ora mai devreme, speakerul de negasit, mai ales ca acum nu li se mai permite soferilor de limo sa stea cu cartonasul cu nume la vedere in asteptarea calatorului. Calatorul se prezinta la un ghiseu de unde e luat de soferul cu pricina.
Deci, speakerul a disparut in thin air!
Sa mai zic cat de incinsa era atmosfera in our end? Conferinta era distrusa fara nenea asta, toata lumea era ca pe carbuni incinsi...

Mai tarziu, sa ne povesteasca distinsul chirurg ca ajuns mai devreme si fara stire ca va fi luat cu limo, a luat un taxi, sa viziteze niste prieteni. Asa isi planificase: miercuri noaptea la prieteni, joi noaptea la hotel, vineri seara valea acasa...ca nu-i ardea de gala dinner....
In taxi a realizat ca nu are adresa prietenilor, asa ca a sunat in Anglia sa intrebe un prieten comun, care prieten i-a dat adresa gresita, de trebuiau sa vina in ...Kitchener. Noroc ca soferul de taxi era oleaca mai istet decat media, si a mai dat o cautare in GTA pana a gasit ceva care semana in nume, diferea in spelling si asa a ajuns bietul britanic la prietenii lui!
Dar asta am aflat vineri, joi dimineata am stat ca pe ace pana i-am vazut mutra in spital!!!

Deci e 9 seara, ne indreptam spre Marriot, cazam, 2 paturi mari, 3 fete: Miriam, Munza si eu!
Cum sa imi fac un pat numai al meu? Le-am zis: sunt batrana, sforai si pipai in somn. Toata viata am dormit cu Victor, si inca dormim unul in bratele celuilalt. Gata, pat eliberat!
Miriam comanda dinner prin room service: burgher cu fries, desteapta idee, dar si un pahar de vin alb. Facem dusul, Miriam isi suna her BFF si...asteptam sa mancam.
O para imi ramasese din fructele aduse la pachet, si am pus-o pa masa, cu gandul ca nu imi stric foamea...Miriam rade si povesteste in bb ca nu a dormit cu o noapte inainte, ca fantoma casei ei a fost mai nelinistita si s-a razboit cu pisica ...Prietena ei incepe sa chitaie ca ce se face daca si ea are fantome...Eu rad si zic ca sigur are, ca altfel nu ar avea cum sa ii vina ideea, para incepe sa se rostogoleasca de pe masa, spre patul meu, care era cel mai departe de masa, Miriam era in patul din fata mesei...Am inhatat para, am spalat-o si am mancat-o intr-o viteza. Lui Miriam i-a inghetata zambetul pe fata, eu infulecam la para i-ar prietena ei nu iintelegea de ce e liniste dintr-o data. Cand Miriam si-a revenit, i-a povestit, clar ca biata fata nu ainchis un ochi in noaptea aia.
Pe la 10 apare si cina noastra, delicioasa, delicioasa, the best burgher, junk food I ever ate!
revin

No comments:

Post a Comment