Wednesday, January 7, 2009

pereche

tuta are pereche!
revin de pe frontul commuterilor:dimineata, zapada 10 cm, nu f frig, dar nici primavara nu mirosea in aer!
tuta imbracata lejer: cizme de cauciuc, dres de ala fin ca m-am chiorat 5 min discret la picioarele ei sa vad daca i se vede parul pe picioarecontinuam: fusta, plovar si vesta de fas!

Dar tuta nu e singura! Nuuuuuuuuuuuu, are urmasi demni tremuratori si dansatori in statia de la Greyhound!
Un pui de indian, slab ca un tar, imbracat fin: pantofi ultra eleganti, pantaloni fini de stofa, camasa si o geaca de stofa de aia de primavara. Daca tuta e confortabila in dezbracaciunea ei, cel negricios si cam firav nu, tremura si danseaza si cred ca multumeste toti zeilor cand Bob trage autocarul in statie!
cred ca nu trebuie sa va zic cate straturi de haine aveam eu pe mine

ieri a fost seara parintilor la viitorul liceu unde va merge Andrei.
Toate bune si frumoase, un discurs frumos, cu date concrete, fara ameteli in jurul bushului, un director care vorbeste clar si concis. Deschis la dialog, ca abia a spus: daca aveti intrebari, nu ezitati, ca am si ridicat mana si a inceput...dialogul! Victor ma mai tinea de mana din cand in cand, ca ...eu dadeam pe dinafara cu intrebarile (ei imaginati-va ce parere si-a facut omul ala, si o sa dea ochii cu plodu, care are contoar la gura)
Toate ca toate, pana sa ne arate scoala: holuri, holuri, si iar holuri, 9 la numar, ca salile de clasa erau inchise!Credeti ca m-am ambtinut?
deja Victor cauta alta alternativa pentru bietul copil!

No comments:

Post a Comment