Wednesday, January 7, 2009

ieri plecam ( a se citi alergam spre autobuz) spre casa.
Glen, colegu meu tine sa ma conduca, ca doar mergea aproximativ in aceeasi directie. Fine by me!
Numai ca atunci cand sa traversez strada, nu am pe unde, ca niste vidanjori blocasera intersectia. Asa ca ma avant viguros sa fac ceea ce se numeste jay walking ( adica sa traversez strada de aiurea).
La primul pas realizez ca e o mare greseala, mare, pentru ca 2 politisti calare pe biciclete (nu ca n-am vazut si de aia calare pe cai) se apropiau, si la vederea delincventului ( adica eu) incetiniseara. Ma saluta, eu intepenesc, vad deja cum o sa iau amenda, imi imaginez deja ce vaitaturi bocete pot sa trag sa ii impresionez.
Unul din cei doi descaleca, si intinde bratul, facandu-mi semn sa trec, celalat urmarea traficul in spatele meu...Eu am trecut, genunchii au tot tremurat, pana si in autocar, pana la iesirea din Toronto, mai bine de jumate de ora!Credeti ca mai am curaj sa trec strada aiurea?

1 comment:

  1. era interesant de vazut. In romania de obicei cei pe biciclete sunt in panatloni scurti. Revenind imaginea era delicioasa...

    ReplyDelete