Monday, September 22, 2014

De nevoie

E vremea.
Nu mai pot amana.
Nu mai pot ignora.
Gata, e vremea macar sa ma uit catre shapewear...
Nici multii km acumulati pe vara la alergat, nici boxfit ori circuit, nimic nu topeste grasimea de pe burta!
Da, cand m-am antrenat pentru half marathon aratam perfect, insa vara asta nu a fost prielnica antrenamentului pentru distante lungi.

Deci musai sa vad ce e lumea lui shapewear.
Dupa 10 min pe un website dedicat celor in nevoi similare mie, ma simt coplesita, frate, amarata aia de burtiera ce o stim din mamici si bunici e asa, o picatura in ocean, un fir de nisip in Sahara.

Am ajuns pe un site cu discounts:

Prima chestie comandata: o fusta care sa o imbrac pe sub rochiile mulate. 
Mi-au trimis ceva gresit. O burtiera pana la boobsi. Vai ce am plans de ciuda. Am sunat si i-am luat la rost. Mi-au pus banii inapoi dar nu au sa imi dea fusta aceea. 
Mi-a luat jumate de ora sa imbrac tubu ala pana la san. Ca tre sa il bagi pe picioare, nu? Apoi nu e pentru perioade lungi, doamne fereste sa ai nevoie sa mergi la baie! 
A doua chestie comandata a fost un maieu. Cam ca cel primit de la o prietena si cum s-a gasit o perioada la Costco.. 
Durere mare pana imbraci minunea aia, dar daca e sa fiu cinstita, well,  imi face un decolteu de stau eu si ma admir in oglinda cate 10 min! Dar cinstit, cu sutien pe dedesupt
Final order. 
Un maieu mai dantelos asa, nu l-am imbracat inca. M-am uitat la el si il pot folosi clar pe o mana ca maneca. Sa vad cum incap in burlanul ala. 
Si inca o fusta, dar de data asta mai scurta. Dar e un burlan care abia ar intra pe un picior. Cu effort si determination am imbracat isprava. A mers. Cool, ca prin farmec, nu tu burta nu tu copane. Acu sa merg, nu? Merg ca o gheisa ca sa nu zic impiedicata. Ok? Jalea e daca vrei sa te pisi. Cum faci?
So cu fruntea sus merg delicat pana la servici. Unde de obicei ma pocneste nevoia.
Ajung finally in toaleta si ridic fusta. Si dau de burlan. Recunoscatoare burlanului pentru ca ma face sa arat de milioane zambesc si dau sa il tratez ca pe fusta. Neah... Nu se da ridicat. Ok. Il tratez ca pe pantalon. Dau jos, se iau so chilotii dupa el, nu-i bai ca tot in directia aia o luau oricum. 
Cea mai scurta sedere pe tron din viata mea. Pe bune!
Acu imbracarea... La loc, nu?
Dai si ofteaza si trage si impinge. Ma intreaba apoi Dorothy cu mila daca sunt constipata:)
Maieul dantelos, mare ratare. Aproape m-am spanzurat cu el, am topait prin casa disperata sa il imbrac, am topait disperata sa il dezbrac. Mare ratare.
Disclamer: port marimea 6-8 si am comandat toate articolele mentionate mai sus Medium.
 

No comments:

Post a Comment