Friday, September 19, 2014

Acelasi inceput, alta mireasma

Cri cri cri suna telefonul. Andrei vrea sa facetime cu mine.
e ok, nu am nici o sedinta, nici o teleconferinta, nimic. Doar ceva extrem de boring de facut.

Andrei, ce faci pruncul lui mama!
Am venit acasa si am vrut sa vad ce mai faci! mi-i dor de tine
si mie, cum a fost la scoala?
A fost bine
vreo nota? ( ce conteaza ca e in anul 1 de facultate?)
stai sa le numar
si incepe tacticos sa numere: am un 73% si 3 de 100% la quiz si essays...

da, ce sa mai zic...

Mom, mi-i dor de tine
Si mie, mai mult
Mom, mie mi-i dor de tine atat cat iti e tie dor de mine...plus 1
:)

Mom, vrei sa fac ceva pana vii tu acasa?
da, curatenie in dormitoare si baie
Oh, really? Pot sa trade pe teme?
da, poti :=)

Mom, fac macaroane cu branza diseara. Sa nu incepi cu dieta. Si musai sa ne uitam la seriale. Under the Dom cel putin..
OK


No comments:

Post a Comment