Sunday, April 3, 2011

Prima lectie

Azi a fost prima lectie de inot!

Dupa cum m-am laudat de multe ori pe aici, am slabit. Unele chestii inevitabil atarna. Asa ca vreau sa le transform in muschiuleti, sa intind un pic piele, sa atenuez celulita. Si cum nu stiu sa inot, am decis ca lectiile de inot or sa fie o buna oportunitate de  a atinge goalul mai devreme enuntat!

A trebuit sa merg sa imi iau costum de baie. Am amanat corvoada asta pana in ultimul moment. De vreo luna tot zic ca ma duc sa imi cumpar costum, niciodata nu am avut chef. Asa ca...iata ca e duminica primel lectii, iar eu tot costumul de cand eram mai rotunda risc sa il port. Asa ca l-am luat pe Andrei, si el in mare nevoie de noi bracinari de inot si ne-am dus in mall. Ne-am oprit la The Bay, de lene si foame, si am probat primul costum de baie care intrunea macar una din cerintele mele: culoare: negru ori bleumarin, pret: acceptabil, stil: simplu.
Deci probat negru  (cu alb in anumite zone), simplu ca design, insa pretul mi-a dat palpitatii. Andrei m-a indemnat totusi sa il probez. So l-am probat si m-am vazut asa sirena, ca are niste chestii/gadgeturi ascunse care fac din orice balenuta o sirena apetisanta!
Am mers si la departamentul de barbati si si-a ales si Andrei o pereche.
Am platit, si spre incantarea noastra si a vanzatoarei, cum am depasit 100 de dolari cu un dolari, lucru care s-a dovedit pozitiv, pentru ca ne-a dus catre un discount de 20 de dolari. Mai un giftcard, si am iesit destul de bine! Eh, cand o sa vina billul atunci sa vezi palpitatii!

Ok, deci venit acasa, mancat din cauza de glanda tot din 2 farfurii, una de supa de curcan, una cu rosii umplute...odihnit un pic si la 7 ma decid sa o iau spre bazin.
Afara ninge in draci, eu pe tocuri, ca pantalonii is prea lungi :)
E aprilie 3, ce naiba, iar ninge? mi se face acru si lehamite si in loc sa ma sperii, ma sui in masina si o iau spre locul de tortura...

Deci la bazin, 3 instructori, 2 fetite dragute si Sean, oh, Sean... Din 3 miscari facea bazinul ala... eu nici nu puteam sa respir uitandu-ma la el...
la inceput m-am declarat incepatoare. M-a preluat una din dragute... m-am uitat in jur si am decis ca nu e de mine. Ma duc la medium, nu am ce cauta langa nenii astia, care n-au vazut apa mai adanca decat cea din lighean in viata lor! ca sa bage capul sub apa, au cerut noodle!
M-am mutat la medii, unde faceau pluta! ok, pluta stiu a face...pan sa-mi vina randul, m-am plictisit. Si m-am declarat singura avansata!
Deci iata-ma avansata: m-am dus la Sean si i-am zis ca vreau sa lucrez cu el. A zis ok, si m-am trezit cu o asiatica ca si ea vrea... Ok, hai si tu.
Mi-a dat o placa si m-a pus sa exersez datul din picioare si pe fata si pe dos... Cand am zis ca mi-am facut portia de tortura, ne scoate din apa si ne zice sa ne luam vesta pe noi. Cand sa ies din bazin, am constatat ca cineva mi-a inlocuit picioarele si in special genunchii cu niste chestii din gelatina! Cu chiu cu vai mi-am pus vesta si Sean ne anunta bucuria: sa inotam pana la partea adanca a bazinului. Eu sunt ok cu asta, problema e ca nu am rezistenta la efort. Da fac ce zice Sean, nu am de gand sa il contrazic, ca risc sa ma trimita la medii, aia care se balacesc inca cu ratustele la marginea neadanca a bazinului.
Apoi ne zice sa ne scoatem vestele si sa repetam isprava, de data asta una cate una, cu el inotand in fata noastra, cu o placa la distanta de un deget, sa apuc cand obosesc. Sa zic ca m-a pacalit? ca am inotat cu motorul dat de frica?
Una peste alta a fost fun...
Fun n-a fost cand am iesit afara si am gasit masina acoperita cu zapada...
E vreo sansa ca duminica viitoare sa nu ninga? Nu de alta, dar abia ma tarasc spre masina, deci curatatul de zapada nu e pe lista mea de favorite...

No comments:

Post a Comment