Monday, April 11, 2011

A doua lectie

Acu sa fim clari, sunt 9 lectii. Eu abia am facut-o pe a doua!
Sean a fost multumit: nici un elev nu i s-a inecat pana acum, deci priveste cu speranta...
Ca speranta sa ne invete sa inotam, nu are...nu cred ca mai are!

Freestyle: mare problema! cum sa inoti cu capul in apa? cu fruntea inainte ca berbecul? si sa intorci capul sa respiri la fiecare a 3-a bataie? mai, mie nu-mi iese. Deci trebuie sa sufli in apa aerul din plamani, si la a 3-a bataie sa scoti capul pe lateral si sa respiri! Imposibil! Incercat de zeci de ori!
Kick-ul: mi-a dat placa sa ma tin de ea, si doar sa dau din picioare! Durere, nu ma miscam de pe loc! picioarele intinse si labele sa devina ca niste palete! Serios? da ce sunt eu, foca?

Backstroke: alta mare problema:
deci vrea sa tin burta cat mai la suprafata! Hei Sean, eu is iceberg: 90 la suta se ascunde sub apa! Daca scot burta afara, va fi declarata insula, pasarile vor poposi sa isi faca cuib... testoasele vor veni sa depuna oua... Atentie la ce imi ceri!
Capul cat mai pe spate! Serios? pai imi intra urechile in apa si nu mai aud ce racnesti de pe margine!
Mi-a dat placa din nou, sa o pun in fata picioarelor, sa nu indoi genunchii, sa nu scot varfurile din apa! Mai, si trunchiul cine mi-l tine pe linia de plutire?
Uite dracie ca plutesc, si ca merge treaba! ba chiar ma si misc!

cum nici un entuziasm cand veni vorba de petrecut 5 min la apa adanca... a decis sa ne invete Breaststroke. Cu mandrie raportez ca is singura din grupa de 3 care stie sa inoate ca broasca! Singura! mai am de lucru la tehnica, ar trebui sa invat sa alunec pe sub apa ca el, sa fac baletul ala complicat, dar asta imi iese! A, si ar trebui sa fac din 3 miscari jumate de bazin! Sa zic cate imi trebuie mie? Dar ce conteaza? is cea mai tare la stilul asta!

ma dor toti muschii si ma gandesc cu groaza ca nici o sansa sa invat sa inot in 9 sedinte! Jalnic!

No comments:

Post a Comment