Monday, March 28, 2011

La cerere

La cererea unei bune prietene am schimbat culorile!Cica era prea sumbru, depresant, plangacios designul la blogul meu!
 Sunt sadica, am pus pui aurii in fundal, dar cu gandul la ce gaini faine or sa fie peste 3 luni, cand incepe aici sezonul de gratare!

Eu sunt satula si exasperata de iarna! Dupa ce saptamana trecuta am inaugurat noul palton primit cadou de la 2 prietene dragi, azi dimineata m-am intors la pufoaica: minus 16 grade! Dar se poate asa ceva? Pai am zis cu voce tare ca mi-am luat 2 prechi de pantofi care trebuie inaugurati! cu vremea asta am sa ii port in august! e frumos asa ceva?

In alta ordine de idei, din lipsa de inteligenta la ora asta, am intrat pe ceva ziare romanesti. Si am descoperit-o pe Zavoranca, insarcinata cu Tudy, zis soricelul! Pai de la Pepe trece la soarece? Urmatorul ce o sa fie? Gandac? Omide?
Mai cat a slabit si imbatranit! sa nu o recunosc! Ce e moda asta cu slabitul pana devii reclama la schelete? Te pot studia elevii de liceul la anatomie, ca muschi nu-s, un sac de oase ramase din fatuca aia! Si gura mare!
Ca sa nu mai zic de calitatea emisiunilor! emisiuni satesti!

M-am linistit! Ma duc sa imi pun un pahar de vin si inchei ziua dupa ce il fac oleaca mai bogat pe nenea patronul lui Facebook!

No comments:

Post a Comment