Thursday, March 24, 2011

Femeile

Cat pot vorbi femeile?
ma refer cantitativ...
infinit de mult, cred ca e raspunsul...

Azi in autobuz, venind spre casa, drum lung, ca deh cineva acolo sus nu a primit memo-ul in care se anunta primavara calendaristic, astronomic, si ieri a nins ca la Polul Nord!, 2 fatuce in jurul lui 20 de ani, albastre in par, belciugate, inelate prin locuri in care m-ar durea si sa ma uit in oglinda...au vorbit tot drumul, tot drumul, tare sa le auda macar jumate de autobuz!
Mi-am dat ipodul mai tare si am incercat sa citesc! Mi se amestecau cuvintele in cap, incepuse sa ma doara urechile, ca deh atat de tare era sonorul!
In top, mandruta de langa mine incepe sa manance: un sandwich facut in casa, un hamburgher, un subway, 1 cookie, 1 lapte mic! Inaltuta, cu corp frumos, baga in ea ca si cand era ultima sansa inainte de marea foamete! Acu n-are de cat sa manance unde vrea ea, dar nu in autobuz langa mine! Mi se face rau de la miros combinat cu miscarea continua!

Revenind la abastritele din spatele meu:
cand nu aveau de ce vorbi, cascau, ori radeau ca niste capre fugarite de tap. Apoi isi amintesc ceva, asa, fara sens, si incep sa discute, sa rada, sa ia la puricat!
Am incercat sa citesc, sa dorm, sa casc ochii pe geam! Nimic nu a mers! M-am intors si m-am uitat urat! Nimic! au vorbit si au vorbit si au vorbit!

acu eu imi aduc aminte ca una din plangerile invatatoarei catre mama era ca vorbeam f mult! Mai tarziu, meseria mea a fost excelenta, am vorbit pana cand mi-am scos vorba din sistem.
Ajunsa in Canada, am cautat sa vorbesc ca sa imi imbunatatesc engleza si sa imi mai domolesc accentul! Dar am descoperit ca imi place sa ascult! Pare mult mai interesant!

De cateva ori s-a intamplat ca in autobuz sa se vorbeasca pana la exasperare. Cateodata autobuzul e populat cu one timers care gasesc de cuviinta sa atinga toate topicele posibile si imposibile, vorbite si nevorbite. Asta e ok, e un zumzet, si pot sa ma odihnesc.
Dar cand autobuzul e super quiet, si numai 2 persoane vorbesc...atunci e un cosmar!

cat de mult pot vorbi femeile?

No comments:

Post a Comment