Wednesday, March 9, 2011

Lately

N-am mai postat de ceva vreme, si ma gandeam ca ceva lipseste din viata mea... postatul pe blog :=))

Raportez in primul rand frig! Frig dom-le in Canada! Cand din greseala termometrul urca peste 0 grade, deja nu mai am nevoie de caldura in masina. Ba mai deschid si geamul. Fenomenul se cheama canadienizare! Adica nu e de ajuns ca am cetatenia oficial cu acte in regula, dar trebuie sa ma si bucur cand is peste 0 grade ca sa pot fi numit canadian!
Frigu asta nu e mai rau ca in alte parti. Acelasi frig e si in tara la minus 10-15 grade! Ba am avantajul ca mi se obisnuieste, caleste corpul la temperaturi hibernale. No, e durata! E martie 9, si dimineata tot minus 15 grade. Oficial numai minus 6, dar factorul vnat/umiditate coboara termometrul in abisuri friguroase!
Asa ca e frig in Canada, dap, dar e un frig luuuung!

In al doilea rand raportez ca am mai slabit o bucata! O bucata din mine disparu! dupa marimea la sutien si marimea la haine pot spune cam de unde s-au dus ceva kilograme! De unele imi pare rau, de altele nu!
Dar iar trebuie sa plec la cumparat haine, ca toate flutura pe mine ca pe stalp! Si ma ia durerea de cap cand ma gandesc, zau asa!
Mai rau e ca trebuie sa shopuiesc dupa costum de baie. Dap, costum de baie. Nu, nu plec in sud, nu am nici bani, si nici nu sufar de "plec in sud obligatoriu in vacanta din martie".
Ci m-am inscris la cursuri de inot! Nu stiu sa inot. Cand am spus unui coleg ca nu stiu sa inot (colegu nu roman), ala nu intelegea cum de nu stiu sa inot! Pai nu stiu! Cum sa nu stii... Ok, get over it! I don't know!
Costumu meu canadian de baie e din vremurile cand purtam Large cu tendinte XL. Acu sunt la Small cu tendinte SS. Nu ca ma laud (adica ma laud, rau de tot!)
Prevad un fun enorm cu orele de inot, zic eu ca am sa va tin la curent, da nu promit! Acu, eu vazui ceva tineret sperante traineri la piscina unde ma inscrisei la ore....tineret destul de promitator looking :=))
Credeti ca voi invata sa inot in 9 lectii? Ca mi s-a pus pata ca tre sa fac ceva muschiuleti, ori sa intind pielea care simte lipsa suncutei dizolvate, si ma gandesc sa imbin utilul cu placutul! adica apa cu miscarea.. cum mi-i frica de apa adanca, eu tot trag speranta ca ma voi vindeca daca invat sa inot!

Oh, si din categoria ma facu muica sofer (de fapt ma facui singura sofer, ca e boala intrata in sange deja), dimineata pe autostrada, mi s-a aprins beculetu care zice ca o roata e rasuflata. Cum beculetul ala imi mai facuse cu ochiul acu vreo cateva luni, si l-am dus la tratat la reprezentanta, fiind doar o alarma falsa, i-am ignorat sclipirea galbena si am sofat restul de km, nu multi, catre statie...
Na, ca nu fuse alarma falsa, si o roata era expirata. Sunai sotul din dotare, si ii trasai sarcina de nevasta (nu-i de partid bre) sa rezolve masina. Dupa 30 min, suna, sa sun eu la compania de tarat masini suferinde, ca aia de la reprezentanta zic ca nu-i de ei. De ei e cand or sa vada masina la ei in curte!
Deci am sunat, si zic sa-l sun inapoi, sa ii zic ca vin aia sa vada ce si cum....el era deja cu ranjetul pe fatzau, ca s-a intalnit cu tipul care ne-a vandut masinile (de la reprezentanta) si ca ala e in charge acum...
D'uh!

Cam asta e...

No comments:

Post a Comment