Thursday, October 14, 2010

Viata ei

Ma gandesc de ceva vreme sa povestesc despre ea. Isi traieste viata cu intensitate si cu speranta ca va intalni barbatul viselor ei. Pana atunci se face disponibila tuturor experientelor ce viata i le arunca in cale. Nu, nu sare din barbat in barbat, e foarte atenta la cu cine se expune.
Dar sa incepem cu inceputul...

Am cunoscut-o cu ceva ani in urma, cand am venit in Canada. Inalta, frumoasa, desteapta, cu o meserie glamuroasa, ai fi zis ca lumea e a ei. Si este. Pentru ea, este.
Era atunci intr-o relatie, ea aici, el la Londra. Imi povestea de weekendurile pentrecute cu el cand aici, cand la Londra. Cateodata era tare incantata, o scosese la restaurante fine, vazuse un teatru bun, ori o premiera mondiala de film.
Alta data era necajita. El ii arata o fatza ce o speria. Nu imi spunea multe, ci mai bine spus, nu spunea prea multe.
Apoi intr-un weekend decide sa plece cu o prietena la New York. Intodeauna are o prietena care are niste air miles de cheltuit urgent si o ia si pe ea in excursii in jurul lumii. Pleaca la New York si traieste un weekend of genuin Sex and the City. Doar ca fara sex, ca el e la Londra. Curios, nu?
Am zis ca nu e mare lucru, ca urmau sa se vada de Craciun. Care Craciun ea nu-l sarbatoreste din cauze de religie necompatibila. Dar multe lucruri nu face ea din religia ei. O face sa fie exotica. Mai exotica decat daca ar urma toate preceptele religiei in care s-a nascut.
Vine inapoi cu cateva tinute exceptionale, investitie in cazul ei in job, si pantofi de mare firma.
Apoi ma suna plangand...

1 comment: