Monday, June 29, 2009

Al doilea weekend

Si a mai trecut un we, mai bine zis, a mai trecut o saptamana.
Andrei a avut promul, a terminat clasa a 8-a, in septembrie la liceu....Doamne cum trece timpul, nu numai ca am ramas cea mai scunda din casa, dar simt ca gata, acu fac parte din tagma matroanelor, nu stiu daca e termenul e corect, daca e cel la care ma gandesc eu, dar de, grasa sunt, copil la liceu am, par in barba imi creste cu disperare...ce mai, asta e a doua jumate a vietii mele :(:(
Si normal ca am mers cu catel si purcel ( a se citi cu mamaia si tataiu), a trebuit sa traducem in timpul festivitatii, am facut multe poze, asa aranjati si gatiti ca negri in zi de sarbatoare...Ai mei au fost coplesiti de diversitatea etnica...

Ne propusesem ca sambata sa mergem la cumparaturi, apoi la calarie, apoi sa o iau pe mamaia si sa venim la intalnire in parc cu fetele cochetele, in Toronto. Iar duminica la Niagara. Sambata dimineata, cercetand vremea, am realizat ca a doua zi nu o sa fie nicidecum vreme de stat afara toata ziua, asa ca i-am pus pe bunici sa faca un pachetel, am incarcat apa si fructe, geci de ploaie, l-am lasat pe Victor acasa, si am sters-o la Niagara.

La nici 1 km de casa mamaia imi zice ca si-a uitat ochelarii, intreb daca sa ne intoarcem, primesc un neeeeeeh, tataiu imi zice ca el daca nu se intoarce sa rezolve nerezolvatele ii merge rau toata ziua. Eu ii zic in treacat ca ignor supersitiile astea mai ales de cand sunt aici...si dai inainte.
Sa vedem: intru sa pun benzina la un popas pe autostrada, cand imi vine randul constat ca e mult mai scumpa (30%) ca in oras, asa ca plec. din greseara intru pe 295 si nu pe 299. Ma intorc pe autostrada, intru pe 299; trebuie sa oprim sa luam paine pentru carnaciori, si na ca era in renovari magazinul, asa ca dai incontinuare spre Niagara!
Tata se uita la mine cu un zambet smecher, de genul ti-am zis eu, dar am dat ignore si am mers mai departe. Mai mult, cum eu nu am GPS, l-am instruit pe tata cum sa citeasca harta, si l-am avut de copilot :)

Niagara le-a placut, am facut multe poze, s-au distrat frumos, ca niste copii, mai ales la gura cascadei, unde un abur fin te uda pana la piele in cateva minute...

Am mancat ciocolata de la Factory chocolate, am cascat gura peste tot, si cand nu ne-au mai tinut picioarele de atata umblat, ne-am odihnit pe iarba. Mamaia e fascinata de flori, peste tot flori, diverse, ea se simte ca in rai :)
Apoi am plecat spre Niagara-on-the-lake, pe malul raului, priveliste de vis, drum de vis, case superbe, mamaia tot zicea: case ca in filme, ca in Dallas...
Am oprit si am mancat la un popas, apoi am plecat spre orasel. Ce sa mai zic, frumos, frumos, frumos...Am intrat si prin magazine, pana a explodat tataiu, ca daca nu cumparam, sa nu il mai foim de colo colo...
Am aruncat o privire la lac, ne-am odihnit un pic, si am luat-o spre casa. Printre vii, printre ferme, drum splendid, vreme splendida...

Ca o concluzie, ai mei ma suprind placut, incep sa se limpezeasca, incepe sa le placa, incepe parca sa li se ridice un val de pe ochi...Incep sa se bucure de mici placeri, sa nu caute chichite, nimicuri din care sa isi faca probleme

Ca o acolada, ieri am mers la o sera si am luat un portbagaj de flori. Sa nu va imaginati ca nu aveam...no, ca mai tot timpul zicea mamaia: pe aia o ai, de asta ai, si tot asa...Dar mamaia are nevoie de un proiect, asa ca acum are alt tip de probleme: unde le pune?


si editez sa zic: mamaia face niste sarmale de sta matza in coada (care matza sarut mana Iulica ca ai pozat-o, mi-ai facut copchilu fericit) iar cozonacii lui tataiu au inceput sa capete faima aici pintre prietenii romani :) Ce sa zic : I am happy and fat!

2 comments:

  1. Minunata, mai poti? Mai ai resurse? De unde le incarci? Ai grija de tine.. de voi.. de ei.. O zi buna sa ai.... si putere pentru ast weekend!!

    ReplyDelete
  2. din viata...viata e atat de colorata si haioasa
    maru

    ReplyDelete