Tuesday, May 19, 2009

Vara

Oficial a venit vara.
Nu radeti, aici long we de Victoria Day e de fapt startul pentru vara.
Sambata cald dar a plouat, duminica rece, 10 grade si un soare dintos. Dar luni a fost alta poveste: cald, frumos, soare.
Am gradinarit, Victor a tuns iarba (parca ieri era mormanu de zapada pe peluza), ba am udat un pic florile, asa, ca sa incercam furtunul...Apoi mi-am luat o carte, un ceai si ochelarii de soare si m-am instalat in fotoliu, afara, la soare. Sven Hassel, asa, ca sa ma "bine dispun".
Na fost chip, deloc! O veverita indrazneata a gasit un cotor de porumb copt si l-a tarat la noi in gradina. La inceput nu m-a izbit faptul ca nici noi nici vecinii din dreapta sau stanga n-am mancat porumb copt zilele astea. Cine stie de pe unde l-a adus ?!
Acolo in iarba abia taiata de Victor s-a apucat sa il devoreze. Gustos, imi facea si mie pofta... Nu i-a placut acolo, asa ca si-a luat cotorul si cu chiu cu vai s-a catarat pe gard. Eee, complicata treaba, echilibru asta cand cotorul e mare cat tine, cand gardul e ingust, cand trebuie sa decizi ce sta pe gard: tu sau cotorul sprijinit. Plus ca mai mult cade pe jos...
asa ca inapoi in iarba.... Dar ceva acolo nu era quite right, asa ca trebuia musai sa fie un loc inalt unde sa isi manance bunatatea. Catre copaci avant, si dai si lupta sa te urci in copac cu ditamai cotorul de porumb, mai mare ca tine, mai larg decat botul....cu perseverenta, dupa ce l-a scapat de cateva ori in iarba, a reusit sa fie la inaltime.
Mai, asa cu pofta ce l-a putut manca, incat jur ca azi ma opresc la Costco, imi iau porumb, pun gratarul in functiune si... las cotorul asa, un sfert nemancat, il duc in padurice, pentru o veverita pofticioasa!

unde mai pui ca sezonul de capsuni e chiar dupa colt?

No comments:

Post a Comment