Thursday, May 21, 2009

Loto

Cu tristete in suflet va anunt ca nu am castigat la loto saptamana asta! Norocosul a fost din Edmonton: 49 mil and some change.
Acu saracu, o sa aiba bani sa plece din preierie, unde saptamana asta au fost masive caderi de zapada si temperaturi sub zero. Macar de asta nu-l invidiez. Dar cu atatia bani, iti iei casa oriunde e cald in lumea asta...
N-a fost sa fie...si ce planuri imi facusem cu banii. In stupiditatea mea nu a lasam de servici, pai de unde pensie? Auzi, pensie iti trebuie cand castigi atata banet?
Si ma gandeam la prieteni, mama ce de-a prieteni as fi avut, multi, unii pe care nu i-am vazut niciodata, dar de, imi deveneau subit prieteni!
Nu am castigat...si zic si eu ce zice fiecare din cele multe milioane de desperati nefericiti care n-au castigat: eh, noi sa fim sanatosi, sa mearga jobul si masinile, ca o sa vina sansa si pe strada mea. Am eu noroc in altele... si apoi atata banet poate fi durere de cap garantata, nu?

La multi ani tututor Elenelor si Constantinilor!

No comments:

Post a Comment