Friday, May 22, 2009

Invarteala

M-am gandit ca musai sa va povestesc aventurile mele de spinnist. Ultimul meu pitic pe creier.
Cum acum nu mai am timp, si nici inspiratia nu ma dovedeste, las pe saptamana viitoare
revin

am revenit.
pai sa vedem:
principalul motiv e ca m-am latit. De cand am schimbat continentul, ma ingras incontinuu. Nu mananc cine stie ce, nu sunt fan chipsuri, nu dipuri, nu sucuri. Scaparile mele sunt pur romanesti. Dar sa nu intram in amanunte.
Acu na, tot cumpar haine cu cate o marime mai mare, dar am zis ca toate au o limita. Si limita a capatat contur cand ai mei au primit viza sa vina aici pe 3 luni. Una ca ce o sa zica mama, alta e ca nu am nici o sansa sa slabesc pe vara cu dieta de sarmalutze si cozonac :)
Si atunci am incercat sa vad ce se poate face. Cum dieta mea nu e "ilegala" adica nu f multe grasimi, transfati si alte nebunii, singura explicatie, na ezista o ezplicatie! e lipsa de miscare.
Plimbarile lungi si cascatul gurii la vitrine in Eaton Mall nu se califica ca miscare consumatoare de calorii asa ca, dupa un scurt search pe site-ul spitalului am gasit solutia perfecta: cardio spinning jumate de ora.

Suna excelent, banii nu sunt cine stie ce acolo, dar cum o conving pe Jacqueline? O iau la plimbare in mall, cam fortez pasul, ea incepe sa gafaie, eu profit de moment si bag sub nas hartiile cu spinningu'. Surpiza, musca din momeala, mai mult, e de acord sa mergem joi si vineri consecutiv! Waw!

Zis si facut. Ne inscriem, car de acasa echipament (adidasi, sosete, trening si prosop mare de baie, ca dupa aia musai dus, si au asta in dotare) si ne ducem.
Prima sedinta: antrenorul un tip subtirel, tipul de ciclist numai fibra, declaram cu voce tare sa ne auda toata sala ca suntem virgine in ale spinningului, tipul vine si ne aranjeaza bicicletele, si da-i invarteala!
Jumate de ora zboara repede, niciodata nu am fost in stare sa dau la pedale o jumate de ora, acu strang din dinti si pedalez...

Ma intorc la birou, Sue ma intreaba unde mi-au umblat ciolanele, eu ma laud, ea se declara amatoare, asa ca vineri vine si ea. Cool, asta inseamna ca nu trebuie sa ma agit f mult sa fiu inapoi cat se poate de repede. Numai ca nu vine tipul dragalas de ziua trecuta, apare Virginia! Oooooooo, Virginia! Tipa arata bestial ca fizic, ochi superbi, dar o nebuna! tipa tot timpul, striga la noi sa ne motiveze, incepe sa danseze, trage de ciolanele noastre sa invatam posturi/pozitii corecte! Eh, jumate de ora nu a mai zburat atat de repede, neh, de data asta m-am tarat...durerea cea mare nu era la picioare sau abdomen, durerea cea mare era la muschii fesieri din cauza scaunului de bicicleta. Lumea ne consoleaza ca trece, dupa cateva sedinte nu o sa fie atat de rau...

Saptamana urmatoare ajung la spinning singura, nu stiu cum, Sue are o sedinta, J se da lovita in aripa, asa ca imi iau traista si ma duc. De fapt mint, aveam lunch cu contesa Visan si ea s-a dat lovita...Si ma duc la spinning, aveam toate cele la mine, de ce nu?! Febra musculara incepuse sa fie difuza, sa nu ma mai doara picioarele atat de tare, m-am dotat si cu aspirina, so go for it!
Si na, alt trainer, de data asta o tanti neagra, plinuta rau, care gafaia de cate ori incaleca bicicleta, dar tehnica ei era impecabila: m-a invatat niste chestii bestiale, care imi fac viata mai usoara. Dar nu pot sa uit ca era plinutza rau, ca abia era in stare sa pedaleze 5 min consecutiv, ca se plimba printre noi sa ne corecteze postura si sa ne motiveze!

Tot singura la cateva zile, joi fiind, decid sa ma duc sa incerc clasa de cardio dance latino! Incercasem Zumba, un esec total. Plin de tanti plinutze, care vin la curs sa se uite la trainerul spaniol focos ce danseaza de mama focului pe scena! N-am putut repeta pasii ce ii impleticea el pe scena, nu mai zic de scuturat boobie, cum se scuturau tantili alea! Nici vorba! Am incercat sa repet pasii, dar ce fac cu bratele, ca daca incerc sa misc si bratele m-am innodat toata, mi se impleticesc ochii cand ma uit la nenea cum se misca pe scena, raman talaie in mijlocul salii, nestiind ce sa fac, da sirul intreg de tanti peste mine, vreo doua se imprastie pe jos, peste mine...Ma bufneste rasul si plec la dusuri! Da, asta e, esec total, dar macar dus sa nu fac stand la rand. Mor cand trebuie sa stau la rand la dus. Am o viteza la dezbracat de le sperii pe tantile suferitoare la frumusete si atunci dau vina pe anii de comunism fara apa calda toata ziua. Urasc sa stau la rand dupa tantile asiatice care n-au nici o jena si isi asteapta randul in pielea nudului gol, fara prosop infasurat pe ele, fara nimic! Asta e...

Deci hai sa vedem cardio latino dance: ma duc plina de elan, J nu poate veni din nou, nici Sue, asa ca singura ma avant spre furia de ritmuri latine. Na, ca nu vine trainerul, si ca se va face clasa de step. Ma uit in jur: cara fetele alea greutati, cara covoras, cara stepper. Nope, aici nu-i de mine, si fug la spinning unde, surpriza, alta antrenoare. De data asta, una atat de slaba, incat mi-a fost frica ca se desface cand se urca pe bicicleta. Atat de slaba, ca la reclamele cu anoxeria! Slaba, frate, de nu-mi trece... Jumate de ora trece ca prin haze, ceata, ca eu inca nu-mi revin cat de slaba e tanti...

Astea au fost inceputurile. Acum mi-am facut abonament, merg de 3 ori pe saptamana, si Virginia e constat trainerul de la ora la care merg. Si Sue si J merg constiincios, J mai protesteaza, dar pana la urma apare. Asa m-am invatat cu Virginia, trainerul care tipa : Easy does it! How are we feeling? (dead) Are we good? (no, stupid) we want more? (we want death!)
Ignorati parantezele, astea sunt raspunsurile din mintea mea.
Si fug la dus de zici ca ma fugaresc albinele la final de antrenament, si fac dus cu viteza luminii, sa nu ma prinda cardul de asiatice, si nu ma mai dor muschii aia cu pricina, fundul meu s-a obisnuit, si imi iau papara de la Miriam de fiecare data cand ma intorc de la antrenament cu un sausage de la nenea cu grillul ambulant din fata spitalului. Nici nu vreau sa ma gandesc ce mi-ar zice daca as veni inapoi cu o inghetata de la truckul cu inghetata care stationeaza deseori in fata sau pe lateralul spitalului. Mi-e c-o face apoplexie si o am pe constiinta!
Asta e...

Daca am slabit, ma intrebati? Habar n-am! Dar ma simt tare bine!

No comments:

Post a Comment