Wednesday, April 29, 2009

Zambet

M-am saturat de probleme, de vesti rele, de necazuri! M-am saturat! De ieri m-am decis sa le ignor! Sa evit cearta (na, ca asta nu mi-a iesit de dimineata), sa evit ceea ce ma poate stresa, sa vad numai partea plina a paharului, culoarea roz, ciripit de pasarele si fluturasi zglobii!

Primul zambet l-am surprins pe fata mea ieri, cand am observat ca verdele incepe sa devina predominant, ca pomii incep sa aiba frunzulite, sa se imbrace in mantie verde...waw, primavara e aici si nu mai pleaca. Imbatranesc, de incep sa observ primele frunze ale copacilor, prima floare, primele tufisuri galbene...asta e!

Apoi soferul de Greyhound de ieri de la intors ne-a dus in Cambridge! pai stai, a protestat jumate de autocar, asta e cursa expres de Kitchener, ce cautam in Cambridge? Si-a cerut scuze, a crezut ca e vineri, ca vinerea face cursa de Cambridge! Am inceput sa radem, am fi vrut noi sa fie vineri! (se pune si asta ca zambet, nu?)

Aseara mi-am dat intalnire cu Victor la Walmartul de langa casa sa ii luam cadoul finutului, ca face anul si ii luam sambata seara din mot! Am ajuns in acelasi timp, eu nu l-am observat la inceput si m-am enervat ca nenea ala din Corolla vrea sa imi ia locul de parcare pe care il astept, si mai are si nesimtirea sa imi faca semne cu farurile! Oooops, e Victor! Cu un zambet larg, am plecat pe alt rand de parcare si am parcat relativ aproape masinile! Apoi hai sa ii cumparam sand boxul ala in forma de broasca testoasa, ca David se va juca toata vara in nisip (apropo, de unde se cumpara nisip in Canada? eh, asta va fi durerea de cap a parintilor!) Pai e mare tata, e asa de mare sandboxul, ca abia a incaput in Matrix, cu bancheta din spate culcata! Cum o transoprtam la cumetri? Va trebui sa mergem cu 2 masini!
Tot in walmart, Victor a profitat ca suntem amandoi sa luam niste scule/chestii/trestii pentru gradinarit! Si am zis ca l-am convins ca furunul pentru gradina mea sa fie roz, cu memory nusiutce, da roz! La acelasi pret cu cel verde, albastru, negru, da asta era roz! Cu un zambet larg pe fata, m-am luptat cu broasca (de fapt am ghidat baietasul ala de la walmart care s-a oferit sa ne-o tina/duca pana la masina) cu gandul al furtunul meu roz! (nu-mi place rozul in mod deosebit, dar era o victorie dulce, castigata relativ usor, intr-o casa unde testosteronul e predominant) Victor din urma cu caruciorul, a intrat pe o alee sa mai ia ceva pentru gradina...
Acasa am vazut nenorocirea: a schimbat si furtunul meu roz pe unul bleu-marin! S-a dus zambetul meu...

Mi-am dorit casa si gradina de cand am venit in Canada, acum le am! Am visat cum am sa vin de la servici, am sa pup familionul si am sa ma retrag intre flori, sa mai aranjez ceva, sa mai culeg o buruiana, sa...Si a venit timpul sa fac toate astea din vis si...mi-e lene! Nu, nu zambiti va rog, prima data nu a fost lene, nu, a fost doar lipsa de scule. Cu ce sa te joci in pamant daca nu ai scule? daca nu ai lopetica, grebla, de aia mica si dragalasa, manusi, pamant de flori? Victor mi-a luat un sac de pamant imens (50 de kg?), ieri mi-am cules si ceva gadgeturi pentru gradina si gata, sa ma vezi gradinaritza! Ce zambet triumfator aveam aseara...Si cu zambetul latit pe fata mi-am luat un pahar de suc ( a se citi vin) si m-am refugiat in basement cu cele 3 telecomenzi ale tv in brate! Maine (adica azi) voi inaugura sculele mele cele noi!
Dar lenea asta a mea ma ingrijoreaza. Nu o am de ieri de azi! Nu, face parte din DNA-ul meu, stiu, si mama mi-ar da dreptate! Dar as vrea mai multa energie, as vrea sa fac mai multe, acu ziua e lunga, o sa fie si mai lunga, o sa se incalzeasca si mai tare...Asa ca am convins-o ieri pe J sa mergem la ore de spinning...de incepatori...de cardio...30 de min. Aici la spital, in pauza de masa!
Ea ne-a inscris pe amandoua si joi si vineri, asa, ca sa nu isi piarda entuziasmul (mai, eu m-am chinuit rau de tot sa o conving de o data pe saptamana, ea pune mana pe telefon si ne inscrie de doua ori) Kelly, sefa mea, m-a auzit vorbind la telefon cu J, avea un zambet larg pe fata, larg, aproape sa rada, la gandul cum am sa arat dupa o clasa de spinning, darmite doua... am zambit si eu, cam stramb...


revin

No comments:

Post a Comment