Saturday, April 4, 2009

Sambata la stable



A venit primavara, cu alaiul ei de ploi.

A venit primavara si Andrei a reinceput orele de calarie






ZAM, calul pe care face orele, il astepta plin de figuri in cap. Nu-i




prea placea vantul de afara, cred ca nu-i placea tunsoarea
cea noua, ca nici nu mi-a dat voie sa iii fac poza din profil.


Vroia bunatati, si asa ca a cersit tot timpul cat Andrei l-a periat.
N-am mai fost la ore din noiembrie, si prima ora e o ora de recaputilare. Echilibru pe cal, trap fara haturi, un pic de


echilibristica. N-am stat sa ii urmaresc ora, l-am lasat cu Steph,
antrenoarea si la sf erau bine dispusi amandoi: Andrei ca i-a iesit totul, ca nu a uitat mare lucru, Steph pentru ca Andrei a
comunicat cu ea, plus ca la fel, nu a uitat prea multe.
Vor incepe exercitiile pentru sarituri de saptamana viitoare. Andrei trebuie sa isi invinga teama si sa calareasca in galop, cantor in engleza.





Au aparut si picii de primavara. Poneiul e cat un caine de talie mare. Iar piciul are nevoie de scaun sa ajunga sa ii aranjeze
saua!









POzele astea sunt pentru Emma. Emma, am sa ii trimit un semn mamei sa intre sa ti le arate.
A dormit pe un pad de sadle pana cand un cal, prietenul ei, a venit sa o trezeasca. A apucat-o cu buzele de o ureche, delicat, i-a suflat peste cap
si a trezit-o. Pana s-a desmeticit ea, calul, smucit de stapana eleganta si nerabdatoare, a intrat la lectie. Blonda l-a cautat si apoi s-a pus sa il astepte in fata usii de la arena. Cred ca banuia ca el e acolo. Nu mi-a dat atentie, nu a vrut sa se uite la mine...






Si apare el, cel mai mare motan ce l-am vazut vreodata...














Mergand agale, inspectand plictisit locul...nu a stat la mangaiat,
abia a stat la poza. Mi-a facut un favor:)





Ei, si uite semnul de primavara! Ce STOP, ce cedeaza trecerea, ce Atentie pietoni! no, ele intarzie traficul mai ceva ca altceva.
Si inca nu au progenituri, ca atunci sa vezi tragedie cand
vor vrea sa traverseze strada, dar cei mici nu pot sa urce pe
trotuar!

No comments:

Post a Comment