Friday, April 3, 2009

Spionul rus





Nu ar trebui sa ii mai zic asa, nu mai e spion. A venit cu curaj pana in gradina, in plina zi (ma rog, dupa amiaza), si m-a asteptat tacticos sa ies cu aparatul de fotografiat.
Undeva la 3-4 metri de usa la terasa, s-a asezat pe labutele din spate, si-a ciulit urechile si a asteptat, cuminte. Da, nu mai e spion, nu mai trebuie sa ne intrebam cine a lasat urmele in zapada, pana si pe trepte. Nu, acum stim, e el, bunny.

Ne e drag, l-am mai vazut, l-am mai surprins, l-am mai fotografita si in alte dati. De data asta e diferit, a fost diferit. A stat si m-a asteptat sa iese afara. Nu l-am vazut de la inceput. Abia venisem de la servici, m-am asezat intr-un fotoliu care ar trebui sa iasa afara, pe terasa, dar ne e mila ca inca ploua. Rasfoiam niste flyere. Am ridicat ochii si l-am vazut.

Am iesit afara si l-am intrebat ce face, ce s-a intamplat, nu-i mai place iarba noastra? Are vreo plangere? Si-a scarpinat o ureche si s-a pus iar pe asteptat. Am luat aparatul de fotografiat, si asa desculta am iesit pe terasa de piatra si apoi pe iarba inca uscata si cam mocirloasa.(ce-i drept acum am cam doare burta...) Am vrut sa vad daca ma asteapta pe mine.
DA, ma astepta pe mine. M-a lasat sa ma apropii cam pana la doi pasi de el, sa fac poze, si apoi s-a retras demn. Cu blanitza de culoarea frunzelor, codita alba, ochii mari, urechile ciulite, el e noul meu admirator si amor de primavara. Va las sa il admirati...sau sa il visati la cuptor?!

2 comments:

  1. Nu i-ai oferit si tu um morcov? Daca stiam ca ai poze cu urecheati... aseara am rascolit netul sa gasesc, Agata are un proiect, pe care il va prezenta astazi la scoala in cadrul cursului de comunicare orala... despre domniile lor! Si asa am aflat ca urecheatilor le plac morcovii... Foarte interesant, zau daca stiam!:)))

    ReplyDelete
  2. nelia, ma faci sa rad, tu nu stiai? Nu am avut morcovi, dar i-am aruncat ceva gustari de ...cal
    Pai data viitoare da de stire, ca iti facem si filmulet, ca e mare actor epuricu nostru...ii place sa fie pozat.

    ReplyDelete