Monday, March 30, 2009

weekendu'

De luni dimineata incepe numaratoarea inversa: uf e abia luni...
ma dau jos din pat cu greu, ma tarasc/imbrac, ma sui in masina si...a inceput lunea. Mai dezbat in autocar daca imi iau ceaiul de la Tim H, ori imi fac singura la servici, ca n-am apucat inca sa incerc toate ceaiurile din dotare
marti, parca incepe sa se lumineze, ehei, azi e marti, ma imbrac mai cu spor, mai am chef si de un puf cu parfum, ceaiul si chiar o briosa abia scoasa din cuptor de la thaiwanezul de la parter
miercuri, iuhu, mai e doar joi si vineri, ma imbrac rapid, puf de parfum, chiar si rimel, hi, ceai, fara briosa, ca ingrasa, si fructe cat de multe...
joi, waw, abia astept sa ajung la servici, ce ar fi daca mi-as pune chiar o fusta?!
vineri, ei, asa imi place sa merg la servici, maine e sambata, dorm mai mult, viata e frumoasa!

ehei, si vine weekendu', gata e vineri seara, ajung acasa super obosita, mai un pic de curatenie, popcornu in microunde, berea si sucu in pahare, si la ora 8 la tv, la ghost whisperer, preferatu serial a lui Andrei (jalea e ca de 2 saptamani nu afost difuzat, ceea ce a lasat cumva copilul dezorientat, dar am urmarit impreuna supernanny, cu "hai sa o chemam si noi" awe, mami, si tot asa...

weekendu, a weekendu...
care se poate categorisi asa:
weekendu de lene si weekendu cu odihna activa
weekendu cu odihna activa inseamna:
sambata: trezit la 8 am, baut ceaiul verde, dus copil la inot, facut cumparaturi, luat copil de la inot, mers acasa, mancat pranz, dus copil la calarie, venit acasa, fugarit copil la dus, fugarit sot la gratar, prieteni, vorbaraie, bere...
duminica: trezit la 8:30, baut ceai, lenevit, mers la biserica, mers la cumparaturi, mers acasa, facut pranz, lenevit dupa pranz, iesit seara in parc, si cam gata

weekendu de lene arata asa:
sambata cam la fel, numai ca mai pacalim sot si trimitem cu brotac la inot, si fara prieteni musafiri, iar duminica fara biserica, doar cu plimbarea in ...cartier

dar cum o dai, duminica seara sunt praf de obosita, si ma ia groaza ca a doua zi e luni!

jalea si mai mare e ca in weekendu de lene nu-mi sta gura, nu, nu de vorbarie, unde se stie ca sunt over the speed limit always, ci de mancat. M-am facut o lista mentala cu ce am infulecat weekendu asta (care fu de lene): capsuni, struguri, pufarine, migdale, migdale roasted, pasta de macese, pasta de macese cu migdale roasted, inghetata, prajitura de nuca de cocos, branzica, mere, si de la capat! Eh, de aia e de preferat weekendu cu odihna activa, ca imi sta gura, dar nu-mi stau picioarele. Cum ai da-o nu e bine!

si vine vara, si vin iesirile la Toronto, deja avem planificate 3, una la ROM, una la Science Place, una la Muzeul aviatiei, o tura in Chinatown...ma ia cu somn cand ma gandesc...
mi-e somn si mi-e lene, mie imi trebuie inca o zi de odihna, hehe , ce vremuri cand lucram numai 28 de ore, si cum visam la norma intraga, mama ei de viata ca niciodata nu suntem multumiti!

acu sunt suparata, pe langa ale mele suparari cotidiene, existentiale, sunt tare necajita ca un idiot/idioata/ blonda mi-a facut un dent in masina nou nouta! Mor de suparare, trebuie sa merg la un garage sa o indrept, dar ma ia cu nervi la inimioara cand ma gandesc...ce i-as face eu lu ala/aleia/blondei, ha!

4 comments:

  1. Si daca vine vara, si incepe plimbarile in Toronto, nu pui si Montrealul pe lista... ca si aici sint multe de vazut!?!

    ReplyDelete
  2. Si daca vine vara, si incep plimbarile in Toronto, nu pui si Montrealul pe lista!?! Si aici sint multe de vazut...

    ReplyDelete
  3. Am vrut sa verific daca merge, eu n-am blog, dar sint un comentator desavirsit!:)))

    Mi-a aparut de doua ori, cred ca e o eroare, pentru ca prima data nu ma lasa sa postez cu semnatura si apoi vad ca a aparut si al doilea... Pot sa-l sterg cumva pe primul?

    ReplyDelete
  4. lasa-l asa, fata frumoasa, ca imi creste inimca cand vad comentariile:)
    am setat chestia asta sa primeasca comentarii fara sa te loghezi, so ...

    ReplyDelete