Friday, January 1, 2010

Revelion

Cel mai bizar revelion din viata mea, si sunt experta la revelioane bizare!

Planul era sa facem un gratar, cartofi la cuptor si naan, ca desert tort, un pahar de vin si sa urmarim ceva filme.
Victor a inchiriat 4 Christmases, District 9, si inca vreo 2 filme, plus ca pe Action era maraton Star Treck, iar pe TMC erau comicii de la blue colar, pe care amandoi ii adoram!
Deci planul era safe, nimic nu avea cum sa mearga wrong....gresit total!

dupa amiaza a fost sureal: dupa pranz, am vorbit cu ai lui Victor, ne-am vazut, ne-au vazut, somnul a zburat, era 4 deja, am pus naan la crescut, am facut un dus, inca niste telefoane, a inceput sa ninga, nu e timp de somn, Victor face gratarul, ia sa pun naanul la copt, oh no, e ruinat, ca a fost prea cald, fac salata si niste toast cu unt in cuptor, e aproape 8, ne e foame, mancam!

deci revelionul nostru a inceput, cu burtile pline pana la refuz, amanam gustarea tortului, hai sa urmarim District 9!
dupa 10 minute, in prag de voma, gasim putere sa schimbam filmul, Andrei e disparut de mult la Star trek sus in dormitor, hai sa vedem 4 Chistmases...
ok, acu familiile noastre ni se par de iubit, normale, God Bless Them! and us!
pe la jumate Victor vrea tort, hai sa taiem tortul, Andrei primeste o papara ca e pe youtube, mancam tortul, nu e de zmeura, hm, e dulce, se termina filmul, hai sa vedem Star Trek, stai ca sunt tipii de la blue collar, radem pana ne dor burtile, radem pana fetele ne sunt intepenite ca dupa operatie estetica dusa la extrem!!!
E 12, ne pupam pupicul de rigoare, ne uram la multi ani, ne declaram rezolutiile pe 2010 si hai sa urmarim cu Andrei Star Trek!
Il bagam pe copil la mijloc, gadilam, pupam, ciupim, pana copilul had enough, il calmam, impacam si hai sa urmarim filmul...si filmul meu se stinge, adorm si ma trezesc a doua zi , azi, tarziu!

Deci it sucked!
acu ma duc sa fac o mamaliga si sa incerc sa urmaresc District 9, ce a mai ramas, convinsa ca e bun pentru dieta!

6 comments:

  1. La multi ani, Maru, sa ai parte de sanatate si bucurii in Noul An! Si tu si baietii tai! Sa-ti pastrezi umorul si tonusul, ca sa mai am si eu ce citi... Si sa-ti schimbi jobul, daca asta iti doresti!
    Numai bine,
    O "vecina" din Stratford

    ReplyDelete
  2. Vecina, sarutmana de urari, si uite ar trebui sa ne cunoastem, ce zici?
    Iti doresc un An bun, plin de iubire si de sanatate, de noroc si de prieteni buni!

    ReplyDelete
  3. La multi ani, Maru! Un an mai bun, un job pe sufletul tau....si da-l in pisici de district 9, ca e yuck!


    Lidia

    ReplyDelete
  4. l-am vazut in dupa amiaza asta pana la coada, yuack la puterea a 10! Cine naiba are asa o imaginatie de bolnava?
    maru

    ReplyDelete
  5. La multi ani, Maru! Anul Nou cu impliniri si bucurii inzecite!

    ReplyDelete
  6. multumesc Gratiela, si tie la fel!

    ReplyDelete