Wednesday, December 30, 2009

urmare

revin,
azi am terminat de citit jurnalul Oanei Pellea. Mi l-a facut cadou ori imprumutat Denisam, (Denisule trage-ma de maneca daca il vrei inapoi) si l-am dus in baie...e singurul loc din casa unde nu am alte tentatii si unde am liniste sa citesc. Si m-am chinuit mult sa il citesc, bineinteles ca e prea inteligenta, prea desteapta pentru mine, prea desteapta for her sake!
Dar pe la jumate ceva s-a intamplat si l-am transferat din baie in dormitor, am ignorat tv-ul total si am citit fara rasuflare...m-am desteptat subit? da de unde! nici o sansa!

ieri am urmarit cu servetelele langa mine, my sister's keeper. Superb, inima mi-a fost facuta tandari, l-am chemat pe Andrei de cateva ori sa il pupacesc...

am innebunit cu zile, de cateva zile sunt prinsa ca o idioata in fata tv-ului si urmaresc o stupizenie de emisiune de 2 ore si jumate, come and dine with me! Adica 5 straini se aduna, li se da un buget, si gatesc cate o seara pentru ceilalti 4. Isi dau note, si castigatorul primeste 1000 de lire. Cei 5 rareori sunt matchuiti corect, in rest se barfesc cat incape, mananca pana dau pe dinafar si beau englezeste!
revin

2 comments:

  1. Astept urmarea si Un An 2010 diferit de 2009!!!!

    ReplyDelete
  2. Mie mi a placut tare Jurnalul Oanei Pellea.....An frumos.

    ReplyDelete