Wednesday, December 30, 2009

2009

Nu am de gand sa fac un bilant al anului care se incheie. A fost un an de care nu vreau sa imi amintesc. In afara de venirea parintilor aici, nimic in anul asta nu merita mentionat. Poate report cardul lui Andrei, dar asta era ceva ce asteptam de la el.
Dar nici nu puteam sa dau bir cu fugitii definitiv. Mi-i drag blogul asta, are gust de grefa: usor amarui, gustos privit din afara! Imi plac grefele, am senzatia ca taie greata mai bine decat lamaiile, si le prefer portocalelor. Am senzatia ca au personalitate, ca uite, comparativ cu lamaile nu le poti pune in frisca in tortul diplomat.
A nins, ce e nou? e Canada, ce altceva sa astepti? a fost si furtuna de zapada, dar nu-mi pasa, sunt acasa in concediu, habar n-am daca e miercuri sau marti sau joi, sunt inca in pat, cu laptopul in brate. Am nevoie de odihna, simt ca vomit numai daca ma gandesc la servici, imi propusesem sa intru remote la servici sa vad ce mai e pe acolo, acu m-am cam razgandit. Totusi va trebui sa intru sa vad daca am vreo invitatie la al doilea interviu.
Da, am aplicat pentru alta pozitie tot in spital, la nervi. Am aplicat si in afara, la alt spital si speram sa plec in afara decat inauntru. Dar uite ca am avut deja primul interviu, m-am dus ca nu puteam zice nu, si mi-a placut tare mult. Da, nu aveau totul modern si cool cum am acum, dar nu-mi pasa. Am visat azi noapte ca eram din nou la Universitate. Deci e timpul de o schimbare. As fi vrut sa fie dupa 2 ani, dar uite ca nu mai pot.
Acu astept sa vad daca am sansa celui de al 2 lea interviu.
Revin

No comments:

Post a Comment