Saturday, January 2, 2010

Dieta

Deci iar suntem la dieta, da? E jale, nu fac foamea, pur si simplu sunt atat de suparata pe mine incat nu-mi arde de mancat! Cu vreo 10 zile inainte de Craciun ma apuca dietatul si reusisem sa slabesc 5 pounds, cu mandrie raportez ca nu i-am pus la loc!
Acu, fara miscare ar trebui sa consum 1200 de calorii. Asta inseamna ca trebuie sa gasesc niste scari de urcat la servici si sa bag ceva exercitiu.
Afara nici vorba de miscare, e ger, atat de ger incat nu pot sa scriu ca mi se face rau!
Si maine e duminica si e ultima zi inainte de inceperea anului de munca! Sefa e in Mexic si deci am o saptamana in care nu ii vad moaca, dar mi-a lasat atat de multa treaba incat imi vine sa plec pe jos in Mexic dupa ea!
Si trebuie sa imi fac alt pass, si iar trezit de dimineata, si sper sa nu schimbe astia soferii ca ma apuca pandaliile!

tuturor furnicilor muncitoare de oriunde, o duminica placuta inainte de un an de munca!

PS; numaratoarea inversa incepe de la 165. Am sa postez in fiecare saptamana numarul aferent

6 comments:

  1. La multi ani si te sustin,ca si io ar trebui sa dau citeva zeci de kg jos,sa vedem in care deceniu:))

    ReplyDelete
  2. Hai ca ma apuca si pe mine depresia daca mai citesc ca maine incep serviciul.....Hai ca n-o fi dracul asa negru!Mai putin si vine Pastele...ia sa vezi!:))
    Spor la treaba si fa-te si tu ca muncesti pana vine sefa din Mexic...:))

    ReplyDelete
  3. As vrea io sa ma prefac, ideea e ca am de pus pe picioare un workshop cu toti admin assistentii pe 6, la pranz, dar io pe 6 raman dimineata in Kitchener, ca ma duc cu teenagerul la verificat gura aia bogata!
    plus alte multe si marunte!!!

    anyway, La multi ani!

    ReplyDelete
  4. Draga mea, La multi ani!!!
    Sa fiti fericiti, sanatosi si la punga grosi :).

    De mult tare nu am mai vb noi...pe unde ai disparut?...No lasa ca te bazai pe aici, pe la blogul tau:)

    Esti la dieta!! Felicitari!! Si io:D... Sa vedem cat scadem acum.

    ReplyDelete
  5. pounds, mama, pounds

    mi-e tare dor de tine

    ReplyDelete