Thursday, September 24, 2015

Aventurile mele cu MFP

La 1 iunie am decis ca scot bad carbs din dieta si sa vezi cum am sa slabesc eu rauri rauri ...
din pacate, nici vorba.
Singurul castig a fost ca da, am constientizat, manancam prea multi cartofi, orez, paste... si paine, si prajituri.
Am pus ban pe aceste alimente nesuferit de delicioase, cu singura exceptie fiind sambata, si cu promisiunea ca vom manca toata vara inghetata rauri rauri (pe care oricum o mancam din plin, peste tot e un loc de inghetata bestiala, facuta la locul cu pricina, de iti vine sa iti mananci degetele, nu sa le lingi).

O tipa de la gym, din motive de sanatate a adoptat aceeasi dieta, interdictie, cum vreti sa ii ziceti, si a slabit frate... rau de tot! nu era grasa, insa cu gym si yoga, plus nu cele de mai sus, arata acum intr-un mare fel!
Io? nici vorba. La fel de pufoasa si gogoasa...

dupa 100 de zile de chin, am decis ca musai sa ma bag sub stapan, si anume MFP (my fitness pal). Asa ca ce urmeaza e odisea/aventura mea cu MFP:

MFP e inca la conducere iar eu ma supun...
greu domle, greu. Daca mananci, vezi ca te ingrasi. DAca nu mananci, well, du-te si mananca ca mananci prea putin...
anyway, aseara am facut salata de vinete, am mancat cu o rosie. Si am gasit un pepene, si am mancat si pepene pana s-a umflat burta.
si am frecat bucataria, imi iau iar casa in stapanire, si saptamana asta e saptamana de frecat totul... de saptamana viitoare ma duc iar la gym in cursul saptamanii. Inca nu sunt total convinsa ca ma duc la cursa de 10k de la Oakville...

azi am avut 2 cuburi de branza topita cu crackersii aia de seminte si cafea la mic dejun.
pranz: friptura de porc cu castraveti murati
la cina, inca nu stiu...

MFP (myfitnesspal) rules my life!
cu ce rezultate, nu stiu. Va zic vinerea viitoare.
aseara nu am gasit pepenele in frigider, asa ca m-am gandit eu sa fac papanasi. Vedeti ce asemanatoare sunt cele doua alimente? total!
aveam un rest de branza cu smantana, cam 2 cups asa, am pus 3 sau 4 oua (mici tare oule), zahar asa din ochi, vanilie, pic de sare, apoi 2 linguri de faina de cocos (se pune mai putina ca de obicei, se umfla repede), vreo 4 linguri de faina de almonds, si un praf de copt, faina obisnuita cat cuprinde. Apoi le-am prajit in tigaie. Le-am mancat cu marmelada de piersici facuta in weekend la slowcooker.
din pacate cantitatile sunt aproximative

am mancat la mic dejun 5 prune. Ma duc sa ma confesez la mfp.
pranz azi, ies cu Dorothy. ar trebui sa povestesc intr-o zi de ea.
Promit sa ma port cuviincios.
Disclamer: I am in a foul mood. That time of the month! be aware and stay far away

 azi e zi a misterelor.
Nu stiu ce o sa mananc, stiu de ce sunt cu krul in sus, si stiu si leacul: marathon Beethoven next weekend (3 concerte, vineri seara, sambata la pranz si sambata seara).

mfp still rules my life!
de fapt, sambata m-a tinut pe linie dreapta! Acu nu stiu daca estimez io chiar corect totul, dar faptul ca nu am mai mancat necontrolat, e un pas inainte.
in plus, reiau gym in forta. Sambata am fost la spin si circuits, cu Natalie. M-a demolat. Ieri am fost la boxfit si yoga, amandoua power and force classes, sincer, cam tremuram la final. L-am luat seara pe Andrei si la o bicicleala ca pusesem de un tort de ciocolata in cuptor...
azi ma duc la boxfit, o antrenoare noua, sa vedem daca imi place. Daca nu, cat mai e vreme buna ies la alergat. Miercuri tot ea face circuits, si cum Andrei si-a schimbat clasa de gym, ma duc sa incerc sa vad daca imi place.
sambata dimineata e iar zi de cantarire. Abia astept sa vad daca toata lupta asta de clasa are ceva succes.

ieri am facut pace cu foamea. Si cu tortul lui Andrei. Care mai avea un pic si manca toata crema de pe tort (daca e buuuunaaaaaa!!!)
azi e zi de mister. Am struguri, am o banana si o bucata de branza la mine. Poate o supa? E zi fara sport
recunosc ca am cedat si am mintit. O minciuna atat de stupida incat azi mor de rusine.
Da, am ajuns acasa, in ziua fara de sport, si am mancat mai mult decat aveam voie. Nu f mult. Dar mai mult. De rusine nu am recunoscut complet. Pai na, supa aia la pranz nu a fost chiar atat de gigantica, si sincer, cam zeama goala. Deci am redus de acolo si am facut loc la caloriile de seara.
Nu am mai confesat si strugurii care s-au ingramadit in gura mea. De rusine am facut curat in laundry room... chiar am calcat...
azi e zi de sport, yupiii, imi incap si mie imbucaturile in norma de calorii dictata de mfp.
Am infulecat struguri, si o banana. Am omleta cu branza si salam romanesc, da da, polonezu (polonezu are o fabricutza de salamuri si alte bunatati interzise celor in dieta) face salamul ala turist, ala din tinereturile mele comuniste...
atat

azi e zi grea, tare grea, am nevoie de suport, de incurajari, de dat peste mana...
azi e a 4-a joi din luna, am sedinta cu lunch (Academy Directors), si gateste chef Kobayashi. Cica azi e salmon, orez si salata. Dar omu e super modest, nici nu aveti idee ce nebui poate face din orez, salmon si salata... Vai ce greu o sa imi fie sa nu ii mananc portia lui Martin, care e in China...
ieri am fost la gym, antrenoarea e de stil vechi, ma dor toate acum, ca toate trebuiau repetate de 3 ori cu 30 secs cardio intre. Diseara e yoga cu Josh... I love yoha cu Josh. Nu e Josh my type, insa yoga cu Josh e my type...

No comments:

Post a Comment