Monday, January 17, 2011

Verde

CoffeAsta-s eu, dimineata, cu interdictie la cafea, abia trezita din somn, 5 min inainte de a intra in office!
Si toata lumea intreaba de ce sunt grumpy dimineata! Hello! abia m-a trezit din somn!

Pruncu asta al meu nu are DNA-ul meu, e up la 6 dimineata, vesel si gata de infruntat viata! Zdupuie pe scari la vale, isi pregateste micul dejun, isi face pachetul, se pregateste de scoala, si iese happy pe usa! Uh, eu abia imi tarai picioarele pe usa!

Asa ca is verde de la ceai verde, asta e singurul stimulent care am voie, nici macar decoff, si viata merge inainte!

Daca ma gandesc bine, am pe undeva si o pereche de pantofi movi, iar ochelari port la citit din vara!

Asa ca asta mi-s eu, daca aveati vreo curiozitate!

2 comments:

  1. Cool! Azi mi-am luat dresuri mov!

    ReplyDelete
  2. dresurile tre sa fie galbene! Nice try!
    Toata ziua am crezut ca e joi! Si asta dupa ce ieri am lucrat de acasa!

    ReplyDelete