Saturday, July 17, 2010

Fara ca nimeni sa stie

Si daca tot se discuta atat despre depresie, am sa fiu in trend si am sa povestesc despre episodul meu. O sa imi fie tare greu, dar am sa o fac. Nu cred ca intr-o singura postare...
Mi s-a intamplat dupa ce mi-am dat gradul I. Dupa marele, enormul efort facut la sustinerea gradului I.
A inceput cu o durere de cap. Apoi durere in tot corpul, ma dureau toate cand ma trezeam dimineata, nu aveam nici un pic de energie sa ma ridic din pat. Cat a mai fost scoala, ma taram din pat, ca sa ajung la scoala, unde ma luam cu activitatea la clasa si uitam de durere. Apoi acasa, unde dupa terminam ce era de facut prin casa, durerile se inteteau.
Nu aveam energie absolut deloc

L-am intrebat ieri pe Victor daca isi mai aminteste de episodul meu de depresie. A ramas masca. Cand? In 2000. Tu vorbesti serios?

1 comment:

  1. Numai cine nu a trecut prin asa ceva nu poate intelege!

    ReplyDelete