Wednesday, October 21, 2009

Until we...

Totul a inceput cand mi-am petrecut noapte la Hotel Delta acu un an. Auzisem de, stiam ca e pasiune la prima vedere, dar nu am crezut. Nu, nici macar nu am aruncat o privire. Si a trebuit doar o noapte sa ma cucereasca. Atat de usor, atat de protector, atat de calduros!
Dupa noaptea aia din martie, nu mi-am gasit linistea. Am cautat cu privirea prin magazine, reviste, sperand...visand, dorind.
Nu a fost sa fie pana cand...pana cand un flyer de la Zellers anunta sosirea... Si nu chiar la deschiderea magazinului, ci doar cat si-au baut vanzatoarele cafeaua ca m-am si infiintat. Am cautat peste tot, am sperat, am disperat, pana am gasit. Mi-am gasit pasiunea pe un raft, asteptandu-ma. Am inhatat 2 duvet umplute cu duck down (plapuma umpluta cu puf de rata) si am alergat la casa, dupa ce ca erau in sale, erau si mai ieftine la cashier...
Am ajuns acasa si abia am asteptat noaptea, sa imi petrec a doua noapte in imbratisarea calda a pufului a mii de rate :) Dimineata am realizat ca se curata doar la uscatorie, asa ca le-am pus inapoi in ambalaj si am asteptat...Dupa cateva saptamani, lunga asteptare, a aparut oferta la fata de plapuma, asa ca iar fuga la Zellers si wow, ce noapte va urma...
De atunci, o poveste de iubire e in desfasurare...
Ce-i drept Victor era cam ingrijorat ca am luat-o razna (nici un argument aici), si m-a rugat sa intreb pe altii. L-am intrebat pe Glen, care mi-a marturisit ca prima lui duvet a fost 600 de bucsi, ma mult decat daduse pe tv si home theatre. Dar ca a durat ani buni de zile pana cand s-au despartit :)

Imi lipsesc f mult colegele de la universitate, iar Glen incearca sa faca fata curiozitatii mele zilnice, dar nu e ceea ce a fost. Ele erau incitate de lipsa mea de experienta canadiana si nu mai incetau sa se mire: cum n-ai mancat asta? cum, n-ai vazut asta? si tot asa. Aveam o problema, nu conta de care, viata, scoala, masini, asigurare, la office gaseam raspunsul! Acu, Glen se straduie sa faca fata tirului meu de intrebari...

No comments:

Post a Comment