Tuesday, July 21, 2009

Greva lui Peste




da, greva lui peste sau cum arata Toronto zilele astea...mizerabil! Garbigiorii sunt in greva, ca de altfel toti lucratorii de la primaria Toronto. Jale e in oras, n-au vazut astia in viata lor asa ceva, sunt ingrijorati ca a crescut si va creste exponential populatia de ratoni! Daca pana acum "munceau" pana faceau rost de hrana, acum o au pe de-agata, in locurile in care premarele a zis sa se depoziteze gunoiul!

si greva continua de prea mult bine...la cum merge economia acum, sa ma ierte Dzeu daca ii inteleg! Si pe grevisti, si pe primar! Pai pierde frate din turism la greu, deja prin presa din state apar articole in care americanii sunt sfatuiti sa nu viziteze Toronto din cauze mirositoare...

M-am straduit toata saptamana trecuta sa fac o lista cu potentiale destinatii pentru we, toate ocolind Toronto. Da stiu, trebuie mers si in Toronto, dar poate se termina nenorocita de greva.
Sambata dimineata, dupa ce ne-am desmeticit am zis sa o luam din loc: unde? unde nu ploua si nu miroase :)
Ploua peste tot, dar peste tot, exceptand Toronto!
Asa ca dupa avertizari repetate ( e mizerie, mizerie, las mama ca suntem obisnuiti cu asta) am plecat spre Toronto

revin mai tarziu
am revenit:
drumul a fost ok, am vizitat CN tower, am toata admiratia pentru mamaie care a urcat stoic cu tot raul de inaltime care il are, mai mult, a stat si pe podeaua de sticla, si am poze drept marturie, mai mult, a urcat si pana sus de tot, si i-a trebuit ceva timp sa se obisnuiasca, sa vina la margine si sa se uite pe "furnicile" de jos. Sper ca le-a placut...
Roger's Center avea acoperisul desfacut, asa ca de sus ne-am putut uita la meciul de baseball :Jayz vs Red Socks...




Apoi a mers cu masina un pic prin downtown, le-am aratat unde e spitalul, colo lucreaza primul ministru, asta e muzeul, uite pe aici e una alta...apoi am mers in ChinaTown. Eh, alta poveste
prima data i-am dus la o bakery sa guste patiserie chinezeasca. Mamaia a strambat din nas, ca bucataria nu era la standarde de Ritz...hello mamaie, China in miniatura, ce te astepti? (tre sa recunosc ca avea dreptate)
Apoi am cautat parcare si am plecat la plimbare...pana la primul aprozar/macelarie/...magazin cu de toate. Unde nu am scapat fara sa nu cumpar: uite, are calcan, uite, 2 gaini 3 dolari, uite carne de porc, uite aia, uite ailalta, si tot asa...pana nu spui cat am lasat la casa (mai, si sigur m-a inselat la casa, ca ciresele alea nu erau 1,99 poundul, la tanti aia totul era 1,99)
eh, noi sa fim sanatosi
ducem la masina, hai ca mai avem o jumate de ora din plata parcarii, asa ca inainte, in multimea chineza...pana la primul magazin cu leacuri chinezesti, unde tata i-a cerut lu nenea ala ceva remediu de prostata. Ok, tata nu stie nici chineza, nici engleza, chinezu nu stia nici engleza, nici romana, dar credeti ca l-a impiedicat ceva pe tata sa incerce sa isi faca rost de cine stie ce vietate uscata si apoi sfaramata pe post de remediu? No way...
Mamaia cu lacrimi in ochi a parasit Chinatown...ca vazuse ea pantaloni cu 4 dolari....
si cu promisiunea ca o mai duc....( sa nu mai zic si de sacul de orez cumparat, ca canadienii astia nu stiu care e orezul bun, noroc cu chinezii)

Si iesind din Chinatown, maie si tai au observat diferenta de arhitectura, de organizare, si parca i-am auzit rasufland usurati...
Am ajuns acasa destul de repede, autostrada nu f aglomerata....

daca va intrebati ce am facut duminica? nimic...m-a durut si inca ma mai doare spatele...de ce? habar n-am, dar am stat acasa si ne-am odihnit!

ps: revin sa scriu ca i-a socat randul lung cat o zi de post la intrarea la ROM...de ce vrea lumea la muzeu? asa ca in alta zi noroasa, ploiasa, ii aduc de dimineata la muzeu :)

No comments:

Post a Comment