Friday, July 17, 2009

11-12 iulie

si a mai trecut un weekend, asta a fost de shopping
ma simt fara inspiratie, ma simt cumva secata de imaginatie
sunt foarte obosita si vreau sa imi iau niste zile libere...

cum cu o saptamana inainte imi petrecusem timpul la Four Seasons, ioc spinning si yes to big lunches am decis ca in we sa mergem la tenis...Asa ca la 7 dimineata in picioare, la 7 si pe teren. Cu Victor :) Sambata dimineata ne-a gonit ploaia acasa pe la 8 si jumate, duminica dimineata ne-a gonit foamea... dar mi-a facut placere teribil sa joc tenis cu Victor...

sambata am facut ceva cumparaturi la piata, ne-a prins o ploaie torentiala, se intunecase afara ca de noapte...mamaia s-a cam speriat, dar i-a trecut repede. Apoi am dat o tura pe la Fabricland, pe la Bouclair, si dupa pranz in Fairview mall. mai ales la magazinele de bijuterii, spre deliciul lui mamaia :)
duminica, dupa ce am gatit un mic dejun canadian, s-a vrut brunch de altfel, la 12 am plecat la shopping, dupa deviza: shop until you drop!
cea care a drop am fost eu, ca mamaia era ca energizer bunny!!!!

Miriam a avut conferinta la Four Seasons. A scapat. I-a iesit f bine. Am fost si eu, ca altfel nu se putea :) In prima zi, am stat cu gura cascata perioade indelungata: numai medici neuro, toate specializarile incepeau cu neuro, mai departe era greu de citit, greu de pronuntat. Mai toti batraiori...asa ca Miriam tot single e...
Am facut-o si pe detectivele, ca ne-am trezit cu un asiatic care vroia sa participe cu orice pret! Cum naiba sa vrei sa participi la o conferinta despre brain injury! Pai aia nici engleza nu vorbeau, era o cu totul alta limba, alta chestie acolo, un limbaj numai de ei inteles!
L-am dat afara prima data, s-a schimbat de camasa si a venit din nou. L-am dat afara si a doua oara, guess what, s-a schimbat si a venit din nou! Asa ca am pus securitatea hotelului pe el: l-au pozat, l-au identificat si l-au avertizat ca daca mai calca in hotel fara camera rezervata e dat pe mana politiei!
A doua zi, un destept care participa la conferinta, s-a decis sa filmeze, cu toate ca era specificat ca datele sunt in curs de publicare: a fost pus sa aleaga: politie sau pleaca. A plecat, a renuntat la restul zilelor de conferinta si dus a fost. Si-a manjit numele fraierul, intr-o lume atat de inchisa in care se stiu pe nume din toata lumea...
Cea mai fun parte a fost memorialul dedicat unui bogatas abia decedat, memorial tinut la Truffle, unul din cele mai selecte restaurante din Nord America! Un violonist de mare clasa crea atmosfera, mancarea era ceva de vis, participantii bogati, urlau banii prin toti porii! Palarii, voalete, tocuri, bone filipino, copii obraznici, babe cu operatii estetice intepenite intr-un etern zambet (ce distractie cand or fi in sicriu, ele tot zambitoare...)
Shocul mare a fost cand cineva a inceput sa cante Unforgetible, noi am zis ca e vaduva, dar era prea profesionist cantat, si Miriam a zis ca o cunoaste pe cantareata, ca e nume greu, si da-i gugaleala sa vedem cine-i mortul si cine-i artista!
ne-a luat 2 zile pana am dar de cantareata...
anyway, a mai cantat o bucata, la cererea plictisitilor bogati din adunare...

sunt obosita...
sunt bucuroasa ca ii am pe ai mei aici, bucurie care nu am simtit-o nicioadata in viata mea, nici ca copil, nici ca adult...m-ar fi scutit de multe cosmaruri :)

No comments:

Post a Comment