Wednesday, July 22, 2009

Cu tata in Home Depot

Se vede ca nu am inspiratie nu-i asa?
Cum naiba sa am, cand citesc dimineata ca spitalul ofera discount baban la numeroase atractii in zona pentru emploaiati, ori eu fusei cu babacii la jumate din ele...Bai, se termina vara pana va treziti voi!

Cum acasa s-a instaurat cold war din nu stiu ce motive, am cautat sa ii dam lui tataiu un proiect, ceva nou de facut. Si am gasit rapid: varuiasca/vopseasca garajul.

Am mers aseara la Home Depot sa luam vopsea. Am retrait scena cand Andrei a intrat pentru prima data la Toy's r us. Tataiu era in culmea fericirii. Da, mai venise, stia magazinul, avusese timp sa se uite dupa una alta, dar acum era cu mine, eu posesor de credit card si el posesor de ceva dolari in buzunar.

So, am ales vopseaua, am luat tools de varuit, am mai cumparat una alta, si hai sa iti arat ce am vazut data trecuta, sa zici ce e mai bun sau se merita ca bani: uite cu chestia aia as face asta, da' era si o chestie altfel data trecuta, nu o mai au acuma, da ce zici de lanterna asta cu manivela, radio si alte cele, ce zici? da de asta?
Hold your horses, e tarziu si vreau acasa, eu o iau spre casa, sa platesc, daca nu ajungeti odata cu mine la masina, asta e, stiti sa veniti acasa pe jos.
So, ma duc sa platesc, ioc tatai si Victor, incep sa imi pun in carut cele cumparate, vine flacaul care superviza zona sa ma ajute (se vede ca am slabit ceva kg :) imi incarca carutul, pun in masina, ioc tatai si Victor, duc carutul, ma sui in masina, ioc tatai si Victor asa ca decid sa plec....
Cand apar si ei din magazin, ma vad plecand din parcare si o iau la fuga dupa mine...

Sincer, tataiu are senzatia ca lumea e impotriva lui, nu stiu ce se astepta, sa coalizam cu el impotriva mamei?

revin

1 comment:

  1. Buna, draga mea! Ai un premiu pe bloguletul meu :) Toate cele bune!

    ReplyDelete