Monday, February 9, 2009

Muieti-s posmagii

Iarna grea, temperaturi mult sub zero. Urme pe zapada si semne de intrebare: cin sa fie? Acum ne-am linistit: e un biet iepure ( probabil cu familia intreaga)
Dimineata la nici 6 dimineata, Victor a aprins lumina in spate ( nu ma intrebati de ce, ca doar nu face gym in spate, nu fumeaza- sa iasa in gradina sa isi aprinda pipa) si a suprins spionul. Spion flamand, nici nu a dat doi bani pe el, si-a vazut in continuare de rontait.

Da, eu sunt de vina, ieri dupa ce am facut gratar am aruncat un morcov bucati, pentru cine o fi flamand. Da, stiu, nu e buna ideea, ca se va obisnui sa vina sa primeasca mancare gratis, dar nu am rezistat.



Poza e facuta din casa, cred ca avea si blitzul, dar iepurila nu a dat nici o atentie



aici a stat la poza
O sa pun un semn: mancarea o primesti numai in iarna, pe timpuri grele, nicidecum la vara. (si in engleza, si in romana)
In alta ordine de idei...
Noi suntem niste parinti iresponsabil, nici acum nu am avut cu copilul "the talk" despre sex si sexualitate. Ca mama de baiat, zic ca e responsabilitatea tatei, tat-su zice ca eu am pregatire in domeniu, si as sti cum sa sa ii explic.
Acu Andrei inca copilareste, inca intoarce capul cand se pupa astia pe ecran, da simt eu ca momentu X nu e departe.
Ieri a avut de pregatit pentru ora de health and science (ceva mai multa ca dirigentia) o tema care m-a facut sa rosesc: de analizat o piesa muzicala canadiana care are continut evident sexual. Cum noi ascultam mai mult 96.7, post mai de babe, cu muzica selectionata atent, ce sa aleaga copilul. Pe masina in schimb, si in Toronto, eu ascult 99.9, care are muzica cea mai noua si nu prea selectata din punct de vedere a continutului. Asa ca aseara am cautat pe you tube piese din top 6 at 6, si din top canadian 40. plus lirics.
Si am stat langa copil sa aleaga din:
Beyonce: Put a ring on it
Katy Perry: I kissed a girl
Katy Perry: Hot'n cold
Kanye West: Heartless
Lady Gaga
Pink: Sober
B spears cu circus si womenazer
Apoi analizeaza versurile si cumpleteaza intrebarile din foaia de la scoala.
si am transpirat citind versurile lui katy perry, you pms like a bicth I know ( cum sa ii explic asta?), m-am facut ca nu inteleg ce zice BS cu womenazer si tot asa
Ok, nu radeti, plodu a ales heartless, ca i s-a parut mai manlly, dar concluzia trasa a fost ca toate fetele sunt evil si heartless
Norocul meu a fost ca partea cealalta de tema, unde trebuia sa aleaga o reclama cu tenta sexuala au facut-o la scoala, ca nu rezistam nervos sa ii explic de tampoane si alte celea.
Dupa lupte seculare de 30 de ani care au durat 3 saptamani am terminat de facut dosarul pentru cetatenie. Azi il pune Victor la posta, si apoi ne punem pe asteptat. Abia astept sa ne facem pasaport canadian, si apoi Cuba, here I come!!!!
Postez acum, ca am ramas fara idei, fara timp, plus ca trebuie sa si muncesc ceva



No comments:

Post a Comment