Wednesday, July 9, 2008

Iulie

Au trecut atatea luni de cand nu am mai scris, sunt de belea...
multe s-au intamplat...
victor tot cu contracte de la agentii, economia in Ontario e in plonjon direct, mama lor de americani, parlil-as pe Bush si sr si jr, primul de ce l-a facut pe al doilea!!!!

eu am mai prins un contract si acum am norma intreaga
avem si musafir din Romania, fata nasilor, Ilinca, o dulceata de copil, curioasa, isteata, ne e tare draga!

ne-am luat casa, la sf lui august de mutam, deja nu mai avem rabdare. am reusit sa ii luam pat lui andrei in camera, sa nu mai doarma pe futon. Ne-am luat si tv plasma, mare, 42 de inci, Panasonic, super, suntem de nedeslipit de pe sofa seara de seara.
am inceput si sa mai slabesc un pic, copilul asta ma taraste la tenis sambata si duminica dimineata la 7. Bat si eu mingea, ce sa fac, ba mai mult, ne-am luat si rachete: wilson si head.

ar fi multe de spus, dar eu iar sunt intr-o dispozitie de adancuri, astept un rezultat de la un interviu, asteptarea ma omoara, deja ma pregatesc mintal ca nu l-am luat, ca prea mult le ia sa ma anunte de rezultat!

am avut un cosmar: a trecut vara si nu am facut plaja. La naiba ca e cam adevarat, adica nu prea avem timp de mers la plaja si zacut pe plaja! am fost duminica la Bingemans, un pumn de bani, nu mi-a placut, copiii s-au distrat de minune, parcul e orientat spre copii, pentru adulti piscina era nu f mare si plina tot de copii!
Mi-am luat costum de baie dintr-o piesa, oficial am intrat in radul matroanelor, babatiilor, care nu-si arata suncile revarsate!

No comments:

Post a Comment