Wednesday, April 2, 2008

Primavara- In cautarea unui vis de neimplinit

Azi cred ca a fost prima zi de primavara. Soare, nu foarte cald, dar sigur cu plus. Mi-am facut miscarea de pranz si pentru prima data am inteles de ce atatia prozatori romani au fost fascinati de primavara: mirosul de reavan, de pamant care abia scapa de zapada coplesitoare, imbibat cu apa, aproape namol, iarba asta care a si dat ceva fire verzi...si soare. Mi-a lipsit soarele.

N-am mai scris de mult timp, stiu, mereu promit sa imi fac timp, chiar si acum nu am decat 10 minute. Ce s-a mai intamplat? nimic deosebit. Jobul meu cel nou e bestial, lucrez doar 3 zile, primesc cu doar 200 de cad mai putin decat la jobul precedent unde munceam toata saptamana, sunt stapana pe teritoriul meu, nu am concurenta. Imi place. Si imi place si ziua libera de marti, cand nu fac nimic (Victor are un contract de noapte, si ziua doarme bustean), ma uit la toate timpeniile de talk show-uri.
Aici am o reclamatie de facut: tocmai cand incepusem sa urmaresc si eu cu stoicism Oprah, dau astia la stiri ca Ellen e mai populara decat Oprah! Pai eu preferam Ellen, ca e mai hlizita si face cadouri frumoase audientei, dar am zis sa nu ma impotrivesc curentului si sa urmaresc Oprah. Si uite, ellen se razbuna!

si ziua libera de vineri imi place, ca pe duminica nu mai stiu ce zi e, pierd sirul!

trebuie sa slabesc, n-am mai fost la shoping de o gramada de timp, de teama ca am sa constat ca iar am crescut o marime. Asa ca fac power walking la pranz, cand sunt la servici, dau ocolul Universitatii, jumate de ora de mers in forta. As vrea sa fac si acasa asta, nu sa dau ocolul casei, ci cartierului, da cum astia cu trotuarele sunt de belea...adica nu sunt, speranta mea e sa se topeasca zzapada de pe terenul de football, sa incep sa fac ture. Promit!

1 comment:

  1. Vreau si eu job de asta ca al tau.

    Cat despre timp si slabit si timp de slabit... of of, nu cred ca vreodata il voi gasi, dar atunci cand vom da nas in nas (eu si timpul) trebuie sa stabilim foarte clar ca 10km vin jos definitiv.

    ReplyDelete